چه اسباب بازی ای برای کودکان 1 ساله و کوچک تر مناسب است؟

فهرست چه اسباب بازی ای برای کودکان 1 ساله و کوچک تر مناسب است؟

چه اسباب بازی ای برای کودکان 1 ساله و کوچک تر مناسب است؟

کودکان در سنین 1 سالگی بسیار کنجکاو و پرانرژی هستند. آن ها تمایل به لمس هرچیزی در نزدیکی خود دارند، اگر یک طناب را بالای سرشان بگیرید تلاش میکنند آن را بگیرند و مدتی مشغول بازی با آن شوند، این رفتار برای بعضی والدین خسته کننده است شاید در دفعات اول برایتان جالب باشد ولی به مرور خسته کننده میشود و حتی ممکن است کودک نیز تمایلی برای بازی کردن با آن نداشته باشد، برای اینکه فرزندتان همچنان سرگرم باشد اتاقش را میتوانید پر از اسباب بازی هایی کنید که مناسب برای کودک یکساله است، اسباب بازی برای کودکان باعث شکوفایی خلاقیتشان و تقویت مهارت های اجتماعی میشود. کودک بازی کردن رشد میکند، و بیشترین کاربرد کلمه بازی نیز برای کودکان است. بازی کردن بچه ها با اسباب بازی های متنوع و مختلف نه تنها برای خود کودک مفید است بلکه والدین نیز از این اتفاق خوشحال میشوند زیرا نظاره گر فرزند خود در هنگام بازی کردن با اسبب بازیهایش هستند که یعنی فرزندی سالم و شاد دارند.
شاید تاکنون ندانید که چگونه میشود با کودکی که فقط 1 سال سن دارد بازی کرد و اصلا چه اسباب بازی هایی مناسب کودک 1 ساله است. ما در اینجا قصد داریم به شما اسباب بازی هایی را معرفی کنیم که امکان استفاده از آن برای کودکان یکساله فراهم است و بازی هایی که امکان انجام آن را دارند به شما میگوییم و مرجعی عالی برای آن خرید را به شما معرفی میکنیم. این مرجع تابان تویز است که در زمینه ی تخصصی کارخانه تولید اسباب بازی و پخش اسباب بازی با کیفیت عالی فعالیت میکند.

مناسب ترین اسباب بازی کودکان یک ساله

با خرید حداقل 3 میلیون تومان از مزایای خرید با قیمت عمده بهره مند شوید.

اسباب بازی پسرانه و اسباب بازی دخترانه

همانطور که بدیهی است اسباب بازی پسرانه با دخترانه متفاوت است و سلیقه ی پسرها با دخترها نیزتفاوت دارد، ولی برای بازی کردن با کودکان 1 ساله جنسیت آنها اهمیت ندارد. آیتم تاثیر گذار زمانی است که شما برای این کار اختصاص میدهید. انجام بازی های فکری مناسب برای سن آنها باعث شکوفایی خلاقیت و رشد فکری آنها میشود. بازی های مناسب برای این گروه سنی پازل کودکان و اسباب بازی های موزیکال است.
امروزه با استفاده از فروشگاه های آنلاین به راحتی میتوان بازی های مخصوص کودک یکساله را سفارش داد، تابان تویز یک فروشگاه آنلاین تخصصی در حوزه اسباب بازی کودک است، در این وبسایت این امکان فراهم است تا شما اسباب بازی پسرانه برای 1 ساله ها را به راحتی سفارش دهید.

مناسب ترین اسباب بازی کودکان یک ساله

کودکانی که به تازگی راه رفتن آموخته اند به اسباب بازی های سرهم کردنی مثل آجر چینی، پازل و اسباب بازی های هل دادنی و کشیدنی مثل ماشین علاقه دارند. بخش مهمی از زمان بازی کردن کودک مربوط به تفکر خلاقانه میشود که مهارت های او را افزایش میدهد. پس خودتان را آماده ی ساخت و ساز، ماشین سواری و درست کردن قطعات پازل کنید.
وقت گذاشتن و بازی کردن با کودکتان باعث شادی او و تقویت مهارت هایش میشود که این از اهمیت بالایی مخصوصا در سنین ابتدایی زندگی برخوردار است.
شرکت تابان تویز تولیدکننده و فروشنده ی اسباب بازی های مناسب برای کودکان است و شما میتوانید خرید خود را از طریق وب سایت این شرکت به صورت آنلاین خریداری نمایید و از بازی کردن با کودک دلبندتان لذت ببرید. اسباب بازی های ارائه شده در این وب سایت همگی در دسته بندی های متناسب مرتب شده اند تا شما به راحتی اسباب بازی مناسب فرزندتان را پیدا کنید.

اسباب بازی متناسب با توانایی های کودک

کودک وقتی وارد سن یک سالگی میشود، فعالیت های جسمی او افزایش می یابد، و بدیهی است که بازی هایی که انجام میدهد نیز متفاوت میشود. اکنون زمان آن فرا میرسد که بازی هایی که میکند برایش جنبه ی آموزشی نیز داشته باشد، این بازی ها به او در یادگیری مهارت هایی از جمله صحبت کردن و راه رفتن کمک میکنند. البته همه ی بچه ها مثل هم نیستند و رشد یکسانی در این سن ندارند، تشخیص این موضوع برعهده ی شما والدین محترم است.
شما با مراجعه به وب سایت تابان تویز و با انتخاب سن کودک خود اسباب بازی های مناسب او را مشاهده میکنید. اطلاعات مربوط به هر اسباب بازی به طور کامل در بخش مشخصات آن آمده است و شما با مطالعه ی آن و بنا به نیاز فرزندتان که پیشتر تشخیص داده اید اسباب بازی ها را خریداری میکنید.
در این سن کودک همچنان شناخت درستی از محیط اطراف خود ندارد پس ممکن است هرچیزی که در نزدیکی خود ببیند و توجهش را جلب کند بخواهد لمس کند و در دستان خود بگیرد. اسباب بازی هایی که برای او خریده میشوند نباید سنگین و خطرساز باشند و تمامی نکات ایمنی برای سلامت فرزند در اسباب بازی لحاظ شده باشد. اسباب بازی های سنگین که کودک نتواند آنها را در دست خود بگیرد برایش مناسب نیستند.
توانایی دیدن و شنیدن در کودک رشد خوبی کرده است و آنها قادرند اسباب بازی هایی که رنگ های شاد و جذاب دارند و در حال حرکت هستند را ببینند و حرکتشان را دنبال کنند. صدا از دیگر ویژگی هایی است که کودک علاقه مند و مجذوب آن میشود. وقتی این سه مورد در یک اسباب بازی باشند آن اسباب بازی تقریبا مناسب برای این کودک میشود.
اسباب بازی باید به کودک کمک کند تا سطح توانایی های خود را بالا ببرد، اسباب بازی که متناسب با توانایی کودک نباشد هیچ کارایی برای او نخواهد داشت و به توانایی هایش افزوده نخواهد شد.
شما هم اکنون برای خرید اسباب بازی با کیفیت عالی و متناسب با سطح توانایی های فرزندخود میتوانید به وبسایت تابان تویز مراجعه نمایید و اسباب بازی مناسب را ثبت سفارش کنید.

آشنایی با توانایی های کودک یک ساله

کودکان هرچه بیشتر رشد میکنند تحرک و فعالیت های بدنی آنها نیز افزایش می یابد، حتی اگر توان حرکت و ایستادن بر روی پا را نداشته باشند چهادست و پا حرکت میکنند، همچنین کودکان در سن یک سالگی ممکن است بدون کمک بنشینند و بلند شوند. کودکان یک ساله از دو دست خود برای گرفتن اشیا و وسیله ها استفاده میکنند بنابراین امکان فهمیدن چپ دست یا راست دست بودن کودک مشخص نیست. یک سالگی فرصت خوبی برای افزایش و تقویت تمرکز در کودکان است و باید از این فرصت پیش آمده به خوبی استفاده کرد. شما با مراجعه به وب سایت تابان تویز و خرید اسباب بازی مناسب برای کودک خود، زمینه را برای رشد فکری فراهم می آورید.
حرکت چهار دست و پا یا خزیدن آنها بر روی زمین از توانایی های آنهاست که در این سن بر اثر رشد و تقویت عضلات حاصل شده است. آنها همچنین میتوانند با استفاده از میز یا صندلی خود را در شرایط ایستاده قرار دهند. اگر مداد یا خودکاری در دسترس آنها باشد روی دیوار یا هرجای دیگر خط خطی میکنند. اسباب بازی هایی که برای فرزند خود میخرید باید متناسب با توانایی های او باشد. هم اکنون این اسباب بازی ها برای شما در دسترس قرار دارد و شما میتوانید با مراجعه به وب سایت تابان تویز اسباب بازی مورد نظر خود را خریداری نمایید.

بهترین اسباب بازی های کودک یک ساله

اکنون شما با بازی های کودک یک ساله و توانایی هایش آشنا هستید هرچند که بخش مهم کار و تشخیص دقیق توانایی هایش برعهده شماست، در اینجا میخواهیم اسباب بازی ها و بازی های مناسب برای کودکان یک ساله را به شما معرفی کنیم تا اگر تمایل به بازی با کودک خود و خرید اسباب بازی برای او داشتید راحت تصمیم گیری کرده و وسایل بازی که انتخاب نموده اید را از طریق وب سایت تابان تویز سفارش دهید. اسباب بازی های زیر مناسب برای بازی کودکان یک ساله است:


1)عروسک

یکی ازمهم ترین اسباب بازی های کودک یک ساله عروسک است. عروسک ها امروزه بسیار متنوع شده اند ولی عروسکی که برای این کودکان میخرید باید فاقد قسمات های تیز و برنده باشد. رنگ بندی عروسک و نرم بودن آن از نکاتی است که به شدت مورد توجه کودکان قرار میگیرد.
عروسک به دختران حس مادرانه را انتقال میدهد و آنها از این لذت میبرند و همیشه عروسک مورد علاقه ی خود را به همراه دارند. عروسک برای پسران نیز مفید خواهد بود زیرا در بزرگسالی و بعد از تشکیل خانواده وظایف درون منزل و خارج از آن تقسیم بندی میشود. پس آماده شدن برای آن شرایط از همین الان باید صورت پذیرد.
برای خرید عروسک هایی مناسب سن کودک یک ساله ی خود به وب سایت تابان تویز مراجعه نمایید. عروسک های مناسب این سن همگی در دسته بندی ها قابل مشاهده هستند.

 

2)اسباب بازی های متحرک

یکی از خصوصیاتی که اسباب بازی های کودکان یکساله باید داشته باشند متحرک بودن است. کودکان در این سن پر جنب و جوش تر میشوند و میتوانند با خزیدن یا چهار دست و پا حرکت کنند. اسباب بازی هایی که باعث افزایش این تحرک آنها مبشود برای تقویت عضلات آنها مفید خواهد بود. باید توجه کنید که تحرک بیش از حد نیز برای کودکان مضر است زیرا انژی زیادی را از دست میدهند. پس باید اسباب بازی های متحرک را کنترل شده در اختیار آنها قرار دهید.
تحرک به اندازه همانقدر که به بهبود وضعیت جسمی منجر میشود از لحاظ روحی نیز تاثیر مثبتی بر روی کودک میگذارد و برایش شادی بخش است.
شما هم اکنون میتوانید با مراجعه به وب سایت تایان تویز اسباب بازی هایی که باعث تحرک در کودکان میشود را خریداری نمایید. این اسباب بازی ها مانند توپ و راکر ها است.


3)لوازم آشپزخانه پلاستیکی

یکی دیگر از اسباب بازی هایی که کودکان و بخصوص دخترها از بازی کردن با آن لذت میبرند لوازم و ست های آشپزخانه ی پلاستیکی است. آنها بسیار شاد میشوند وقتی میبینند وسایلی شبیه به واقعیت دارند. بازی با این اسباب بازی ها برای شکوفایی خلاقیت و رشد فکری آنها بسیار مفید است. از جذابیت دیگر این ست ها تنوع در رنگ های آن است و کودکان را به خود جذب مینماید.
شما میتوانید برای خرید لوازم و ست های آشپزخانه پلاستیکی به وب سایت تابان تئیز مراجعه نمایید و ست مورد نظر خود را ثبت سفارش نمایید. کیفیت های تمامی اسباب بازی های این وب سایت در سطح عالی قرار دارد در غیر این صورت کیفیت پایین در توضیحات اسباب بازی درج خواهد شد.

چه اسباب بازی برای کودکان سه ماهه مناسب است

چه اسباب بازی برای کودکان 3ماهه مناسب است

فرزندتان ممکن است در هنگام بازی با شما گریه کند، به بازی کردن با او و در آغوش کرفتنش ادامه دهید اگر آرام نمی شود لالایی بخوانید و تابلوهای منزل را به او نشان دهید.
بازی هایی برای کودکان تشخیص داده میشود که مناسب سن آنهاست ولی آنها از انجام آن لذت نمیبرند و در برابرش مقاومت میکنند از این رفتارشان نترسید، فکر نکنید که چون کودکتان آن کار را انجام نمیدهد حتما مریضی دارد، این مسئله ممکن است ناشی از این باشد که کودکتان رشد تا این مدت داسته و کمی بعدتر میتواند این فعالیت ها را انجام دهد.

کودکان سه ماهه چگونه بازی میکند؟

نوزاد سه ماهه میتواند از خود صداهایی تولید کند و اگر با او حرف بزنید لبخند میزند. او برای نشان دادن هیجان و ذوق زدگی اش دست و پاهایش را تکان میدهد، او نسبت به صدا واکنش نشان میدهد و آن را دنبال میکند و بعضی کارهارا یاد گرفته و تقلید میکند. کودکان سه ماهه به دلیل سن کمشان توان تشخیص کاربرد واقعی وسایل و اسباب بازی ها را ندارند بنابراین گرفتن هر اسباب بازی و قراردادن هر وسیله ای در دسترس آنها خطرناک است پس بهتر است اسباب بازی خریداری نموده که مناسب سن آنها باشد و خطری برای آنها نداشته باشد به این منظور و شما به وب سایت تابان تویز مراجعه کرده و خریدی متناسب با سن کودکتان داشته باشید و دچار مشکل نشوید.

انتخاب متناسب با سن کودک سه ماهه

اسباب بازی هایی که کودک را به فعالیت بدنی تشویق میکند مانند اشیاء آویزان که کودک سعی در لمس آنها دارد. این مورد ممکن است درصورت سهل انگاری والدین خطرناک باشد. ولی در حالت کلی با مراقبت والدین برای کودک لازم خواهد بود.
در سه ماهگی توان کودک شما تقویت شده و به مرور میتواند هماهنگ باهم فعالیت کنند، شما باید محرکه های مختلف و مناسبی را برای او فراهم آورید. او اکنون درک بهتری از محیط اطراف خود دارد و رنگ های روشن را تشخیص میدهد و اگر این رنگ مربوط به وسیله ای باشد که موسیقی پخش میکند و درحال حرکت است توجهس به طور کامل به آن جلب میشود، این اسباب بازی ها برای کودکان سه ماهه مناسب و لذت بخش است. نوزادانی که کم خواب هستند بهتر است از این اسباب بازی ها استفاده نکنند زیرا باعث خواب پریدگی بیشتر آنها میشود در حالی که کودک در این سن باید میزان زیادی خواب در طول روز داشته تا بهتر رشد کند.
اسباب بازی نوزاد 3 ماهه نباید از قطعات ریز که میتوان آنها را از هم جدا کرد تشکیل شده باشد، این اسباب بازی ها برای کودکان خطر ناک است زیرا در این سن هر چیزی که در دست بگیرند به سمت دهان میبرند اسباب بازی های ریز ممکن است در گلو گیر کند.
برای بازی میتوانید آویز هایی را بالای سرآنها بگیرید هنگامی که خواستند آن را لمس کنند آویز را به حرکت در آورید. به چند نمونه اسباب بازی کودک در اینجا اشاره میکنیم و کاربرد آنها را نیز معرفی میکنیم، شما برای تهیه ی این اسباب بازی ها میتوانید به وب سایت تابان تویز مراجعه کرده و در هنگام خرید راهنمای اسباب بازی را نیز مطالعه کنید تا با روش کارکرد آن بیشتر آشنا شوید و بدانید هرکدام از اسباب بازی ها بر روی فعالیت های چه قسمتی تاثیر گذار هستند.


کالسکه

وسیله ای کاربردی برای حمل نوزاد است. زمانی خسته هستید و دیگر توان بغل کردن فرزندتان را ندارید یا میخواهید به پیاده روی بروید میتوانید از این وسیله ی بسیار کاربردی استفاده نمایید. از ویژگی های این وسیله میتوان به:
جمع شدن آن تنها باید دست(زمانی که فرزند را در بغل دارید بسیار کاربردی است)
سایبان و دسته ی متحرک (زمانی که نور چشم فرزندتان را اذیت میکند یا مانع خواب او میشود)
کمربند ایمنی (جلوگیری ار افتادن و غلط زدن فرزند)
تحمل وزن تا 25 کیلوگرم
تنظیم تکیه گاه به 3 زاویه مختلف
اشاره کرد رنگ بندی این کالسکه نیز به صورت رنگ های آبی، بنفش و مشکی است. این وسیله را شما میتوانید همین حالا از وب سایت تابان تویز با قیمتی مناسب و باور نکردنی سفارش دهید.

روروئک موزیکال

روروئک های موزیکال تجربه ای شیرینی را برای کودک به ارمغان می آورد، او همچنان که به راحتی به اطراف اتقا حرکت میکند میتواند از موسیقی پخش شده ی آن نیز لذت ببرد. روروئک همچنین به کودک در یادگیری مهارت حرکت کمک میکند. شما این امکان را دارید که کودک خود را درون روروئک قرار داده و به او غذا بدهید. اکنون میتوانید با مراجعه به وب سایت تابان تویز این وسیله را برای کودک خود سفارش دهید.
عروسک های پارچه ای
در سن 3 ماهگی شما همیشه باید یک عروسک را همراه کودک داشته باشید تا در صورت لزوم از آن برای آرام کردن کودک یا سرگرم کردن آن استفاده کنید. عوسکی که برای کودک میخرید باید بافتی نرم داشته باشد و نباید از عروسک هایی استفاده کرد که در آنها چیز های نوک تیز مانند سیم وجود دارد زیرا ممکن است سیم از بافت پارچه عبور کند و به کودک صدمه بزند.
عروسک باید کاملا دوخته شده باشد، عروسک های دارای چشم و بینی پلاستیکی از جهت اینکه ممکن است موجب خفگی شوند خطرناک هستند. قسمت هایی که به صورت محکم به عروسک متصل نیستند را کودک میتواند جدا و به دهان خود وارد کند، مانند دکمه و ربان.

عروسک پلاستیکی برای حمام

کودکان سه ماهه هرچیزی که در نزدیکی آنها باشد را دوست دارد در دست بگیرد. عروسک پلاستیکی برای حمام بسیار مناسب است زیرا کودک در هنگام حمام کردن سرگرم میشود و بی تابی نمیکند.
کرم ابریشم بازیگوش
بازی کردن یکی از مهمترین بخش های زندگی هر انسانی در دوران کودکی است. کرم ابریشم بازیگوش اسباب بازی جداب است که از 8 قطعه تشکیل شده و هر قطعه ی آن دارای رنگ متفاوت و شاد است. این اسباب بازی فاقد قسمت نوک تیز است و خطری را برای کودک شما ایجاد نمیکند. قطعات تشکیل شده قابلیت جداسازی دارند ولی آنقدر بزرگ هستند که مشکلاتی از قبیل خفگی برای کودک شما ایجاد نکند.
اکنون شما میتوانید با مراجعه به وب سایت تابان تویز این اسباب بازی زیبا را برای فرزند خود خریداری نمایید.

چه اسباب بازی برای کودکان 6 ماهه مناسب است

کودکان در این سن نسبت به ماه های قبل فعالیتشان بیشتر میشود. ممکن است اسباب بازی های کوچک که در دست دارند را پرتاب کنند، او جغجغه ی خود را حرکت داده و از شنیدن صدایش لذت میبرد. کودکان در این سن قادر خواهند بود از هر دو دست خود استفاده کنند و اسباب بازی ها را به یکدیگر بکوبند.
کودک اکنون قدرت حافظه اش تقویت شده و میتواند اسباب بازی مورد علاقه ی خود را به یاد داشته باشد، هربار که گریه میکند ممکن است آن اسباب بازی موجب آرامشش شود.
از این سن است که کودکان توان نشستن و چهار دست و پا راه رفتن را بدست می آورند، بنابراین لازم است شما محیط کودک را بدون خطر و ایمن نمایید و حواستان را بیشتر متوجه او کنید.

اسباب بازی مناسب برای کودکان 6 ماهه

1)کتاب

کتاب خواندن برای کودکان سرگرم کننده است مخصوصا اگر کتاب شعر کودک باشد که وزن و صوت دلنشینی را به همراه دارد. خواندن کتاب به افزایش مهارت گفتاری کودک کمک میکند.
کتاب های پارچه ای نیز برای کودکان مناسب هستند. کتاب را در اختیار کودک خود نیز میتوانید قرار دهید تا با ورق زدن آن احساس خوبی کند.

 

2)اسباب بازی های آموزشی و مهارتی

در این سن کودک درک میکند که میتواند کارهای جدیدی را انجام دهد، او از ضربه زدن ، تکان دادن و پرتاب کردن اشیا لذت میبرد. مکعب های چیدنی، حلقه های چیدنی و از این قبیل اسباب بازی ها میتواند انتخاب مناسبی برای سنین 6 ماهگی باشد، این بازی ها باعث رشد فکری کودک میشود. شما میتوانید برای خرید این اسباب بازی ها به وب سایت تابان تویز مراجعه و اسباب بازی های فکری برای کودک خود سفارش دهید.

اسباب بازی دخترانه عروسک

3)عروسک پارچه ای

کودکان به دلیل افزایش قدرت حافظه وسایلی را که بیشتر برایشان جاذبه داشته را در ذهن نگه میدارند و به آنها وابستگی پیدا میکنند به صورتی که هرکجا که میروند ممکن است آن را بخواهند و آن اسباب بازی تنها راه برای آرام کودک است. این وابستگی را متخصصین توصیه میکنند، سعی کنید کودک خود را اگر به وسیله ای وابسته نیست، وابسته اش کنید. وابستگی کودکان به وسایل نرم مانند عروسک پارچه ای خیلی بهتر است از سایر اسباب بازی هاست. عروسک های پارچه ای با بهترین الیاف که ضد حساسیت و ضد آلرژی است را شما میتوانید از وب سایت تابان تویز سفارش دهید و اطمینان کامل به کیفیت آن داشته باشید.


چه اسباب بازی برای کودکان 9ماهه مناسب است

انتخاب دقیق اسباب بازی مناسب برای کودک خیلی مهم است زیرا در هر دوره ای کودک نیازمند بازی با اسباب بازی هایی است که به او در یادگیری و افزایش مهارت و شکوفایی خلاقیت کمک در میکند. شرکت تابان تویز تولیدکننده اسباب بازی برای کودکان در سنین مختلف است و شما میتوانید با مراجعه به این وب سایت نسبت به خرید اسباب بازی های مورد نظر برای کودکان اقدام نمایید.
کودک زمانی که به این سن میرسد میتواند با کمک مبل و دیگر وسایل بایستد و کمی قدم بردارد و به مرور مدت پیاده روی خود را افزایش دهد. کودک وقتی بتواند حرکت کند کجنکاو تر از قبل عمل میکند و شما باید محیطی امن را برایش فراهم آورید و جلوی بروز حوادث را بگیرید.
در این سن کودک علاقه ی بیشتری به بازی های فعالیتی تر دارد و دوست دارد بیشتر با دیگران تعامل کند اگر با تلفن صحبت میکنید میتوانید تلفن را به او داده تا او نیز با کلماتی هرچند نامفهوم صحبت کند. او هرچند که نمیتواند سخن بگوید ولی اسم اشیائی که شما بکار میبرید را متوجه میشود، میتواند در جعبه ی اسباب بازی را یکبار پس از دیدن چگونگی باز شدن آن بگشاید.
واکر یکی از اسباب بازی های مورد پسند کودکان در این سن است، و کودک میتواند با استفاده از آن راحت تر راه برود و تمرینی برای پیاده روی بیشتر میشود. واکر باید سنگین باشد تا کودک بتواند آن را تکیه گاه قرار داده و مشغول پیاده روی شود.
این مهارتی که کودک شما کسب کرده است بسیار برایش لذت بخش است و حتی زمانی که کودک دیگر نیازی به واکر برای راه رفتن نداشته باشد باز هم از هل دادن و کشیدن آن لذت میبرد. برای خرید واکر که به فرزند شما برای یادگیری مهارت پیاده روی کمک میکند تنها کافی است به وب سایت تابان تویز مراجعه کرده و این اسباب بازی با کیفیت را ثبت سفارش کنید و آن را درب منزل تحویل بگیرید.
توپ از دیگر اسباب بازی هایی است که بسیار مورد توجه کودکان این سنین است ظاهر کروی توپ و رنگارنگ بودن برای کودکان جالبه توجه است و آنها به سوی آن جذب میشوند آن هم زمانی که ایستاده اند و دیگر نیازی نیست توپ را فقط با دست خود لمس و آن را پرتاب کنند بلکه اکنون آنها میتوانند با پا به توپ ضربه بزنند و به دنبال مسیر توپ حرکت کنند. بادکنک از دیگر چیز های کروی است که کودکان به آن علاقه نشان داده و مدتی با آن بازی میکنند البته باید مراقب باشید هنگام بازی، بادکنک نترکد زیرا کودک از صدای آن میترسد و شیرینی بازی او به تلخی پایان می یابد
برای تهیه توپ های سبک که به پای کودک شما آسیب نمیزند به وب سایت تابان تویز مراجعه نمایید و توپی متناسب با سن کودک خود سفارش دهید.
تلفن های اسباب بازی با صداهایی که هنگام فشردن دکمه ها پخش میکنند برای کودکان بسیار جالب هستند زیرا آنها کارهایی را از روی تقلید انجام میدهند و زمانی که میبینند شما با تلفن صحبت میکنید آنها نیز به تقلید از شما تلفن های اسباب خود را برداشته و هنگامی دکمه های آن را فشار میدهند فکر میکنند دارند همان رفتاری را انجام میدهند که از شما الگو گرفته اند.
برای سفارش تلفن های اسباب بازی که خلاقیت کودکتان را شکوفا میکند و به یادگیری مهارت گفتاری آن کمک میکند به وب سایت تابان تویز مراجعه کرده و با ثبت سفارش، آن را درب منزل تحویل بگیرید.
مکعب های بازی اسباب بازی بسیار سرگرم کننده هستند، شما میتوانید آنها را روی هم چیده و به کودک خود اجازه دهید آن را از هم بپاشد و او نیز مطمئنا از این عمل لذت خواهد برد این کار را بارها و بارها تکرار کنید تا لبخند بر زدی لبان کودکتان بیاید.
برای ثبت سفارش این مکعب های بازی و دیگر اسباب بازی هایی که مناسب سن کودکتان هستند میتوانید به وب سایت تابان تویز مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمایید. این شرکت از برترین شرکت های ساخت اسباب بازی در کشور است و اسباب بازی های خود را به کشورهای حاشیه خلیج فارسی نیز صادر میکند، اطمینان داشته باشید که جنس خریداری شده حتما کیفیت و استاندارد های لازم را دارا است.

وبگردی

لینک های مفید

Instagram Logo Small TabanToys.com
Telegram Logo Small TabanToys.com
Logo Rubika App TabanToys.com
Phone Logo Small TabanToys.com
سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

محصولات
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من
نحوه محاسبه قیمت

پس از ثبت سفارش اول، براساس نوع تسویه و حجم خرید، درصد تخفیف ثابت بر روی تمام کالاها دریافت خواهید کرد که این درصد طی تماس تلفنی توسط کارشناسان ما ارزیابی خواهد شد.

حجم خرید

نوع تسویه

سطح قیمت

جینی

چکی

قیمت پایه

جینی

نقدی

سطح 1

کارتنی

چکی

سطح 1

کارتنی

نقدی

سطح 2

خاوری

چکی

سطح 2