100 قصه صوتی کودکانه از مریم نشیبا + قصه های جدید و قدیمی مریم نشیبا

مریم نشیبا

فهرست 100 قصه صوتی کودکانه از مریم نشیبا + قصه های جدید و قدیمی مریم نشیبا

صوتی چراغ قرمز با صدای مریم نشیبا = 10:10

صوتی همسایه ها با صدای مریم نشیبا = 13:43

با خرید حداقل 3 میلیون تومان از مزایای خرید با قیمت عمده بهره مند شوید.

صوتی کمک به همسایه ها با صدای مریم نشیبا = 10:19

صوتی حواست کجاست میمون کوچولو؟ با صدای مریم نشیبا = 8:22

صوتی مهمون کوچولو با صدای مریم نشیبا = 12:04

صوتی تصمیم حنانه کوچولو با صدای مریم نشیبا = 10:07

صوتی نمی خوام دوست ندارم با صدای مریم نشیبا = 8:21

صوتی مهمانی بزرگ با صدای مریم نشیبا = 13:49

صوتی یک راز برفی با صدای مریم نشیبا = 9:54

صوتی مهمونی بهاری با صدای مریم نشیبا = 12:04

صوتی ماجرای خونه بی بی با صدای مریم نشیبا = 8:12

صوتی آماده کردن غذا با صدای مریم نشیبا = 10:01

صوتی کی دلش یک توپ قرمز و قشنگ می خواهد؟ با صدای مریم نشیبا = 15:07

صوتی قلی پسر بازیگوش با صدای مریم نشیبا = 9:45

صوتی اتفاق عجیب با صدای مریم نشیبا = 15:29

صوتی ننه موشی و دخترش با صدای مریم نشیبا = 15:20

صوتی عیدی مخصوص با صدای مریم نشیبا

صوتی کی اول سلام می کنه؟ با صدای مریم نشیبا

صوتی خواب مار زنگی با صدای مریم نشیبا

صوتی عروسک با صدای مریم نشیبا

صوتی عجیب و غریب با صدای مریم نشیبا

صوتی پیراهن گل گلی با صدای مریم نشیبا

صوتی ساعتی که از کار افتاده بود با صدای مریم نشیبا

صوتی علی کوچولو و بلبل با صدای مریم نشیبا

صوتی آرزوی فصل پاییز با صدای مریم نشیبا

صوتی غذای همسایه با صدای مریم نشیبا

صوتی عید واقعی با صدای مریم نشیبا

صوتی آشتی سروناز و سوسن با صدای مریم نشیبا

صوتی هاپیچی هاپیچی با صدای مریم نشیبا

صوتی مرغابی ابری با صدای مریم نشیبا

صوتی آرزوی ستاره دریایی با صدای مریم نشیبا

صوتی همه چیز سرجاشه با صدای مریم نشیبا

صوتی آرزوی ماهی کوچولو با صدای مریم نشیبا

صوتی هر کاری وقتی داره با صدای مریم نشیبا

صوتی اشتباه درخت سیب با صدای مریم نشیبا

صوتی ابر و باد با صدای مریم نشیبا

صوتی می خواهم مهم باشم با صدای مریم نشیبا

برای حواندن قصه کودکانه اینجا کلیک کنید

برای کشیدن نقاشی کودکانه اینجا کلیک کنید

صوتی برگ قهوه ای کوچک با صدای مریم نشیبا

صوتی اشتباه علی رضا و شیما با صدای مریم نشیبا

صوتی بچه گربه دانا با صدای مریم نشیبا

صوتی مدادرنگی فصل ها با صدای مریم نشیبا

صوتی اسب بالدار با صدای مریم نشیبا

صوتی هدیه به بابای مدرسه با صدای مریم نشیبا

صوتی اسب سیاه جاده ها با صدای مریم نشیبا

صوتی کشاورز کوچولو با صدای مریم نشیبا

صوتی کفش دوزک جان تولدت مبارک با صدای مریم نشیبا

صوتی هوهوی جغد خاکستری با صدای مریم نشیبا

صوتی قهرمان واقعی با صدای مریم نشیبا

صوتی وزوزی با صدای مریم نشیبا

صوتی مشکل جنگل سبز با صدای مریم نشیبا

صوتی ماجرای مهمونی با صدای مریم نشیبا

صوتی بوق بوق بازم بوق با صدای مریم نشیبا

صوتی کوله بار پاییز با صدای مریم نشیبا

صوتی باغچه زیبا با صدای مریم نشیبا

صوتی جایزه مهشید کوچولو با صدای مریم نشیبا

صوتی کار خوب با صدای مریم نشیبا

صوتی رانندگی با صدای مریم نشیبا

صوتی شیرینی خوشمزه با صدای مریم نشیبا

صوتی لانه گرم مورچه کوچولو با صدای مریم نشیبا

صوتی بابا بزرگ با صدای مریم نشیبا

صوتی کی به درخت بلوط آب داد؟ با صدای مریم نشیبا

صوتی اتل متل با صدای مریم نشیبا

صوتی آدم برفی غصه نخور با صدای مریم نشیبا

صوتی بابای مدرسه با صدای مریم نشیبا

صوتی پسر راستگو با صدای مریم نشیبا

صوتی بادکنک با صدای مریم نشیبا

صوتی با دوستامون قهر نکنیم با صدای مریم نشیبا

صوتی قصه عروسک پارچه ایی با صدای مریم نشیبا

صوتی قصه رنگی با صدای مریم نشیبا

صوتی وقتی که پاییز اومد با صدای مریم نشیبا

صوتی خودنویس پدر با صدای مریم نشیبا

صوتی سایه بزرگ با صدای مریم نشیبا

صوتی یه راه حل خیلی خوب با صدای مریم نشیبا

صوتی نوبت خورشید با صدای مریم نشیبا

صوتی کلاغ باغ آلبالو با صدای مریم نشیبا

صوتی دکتر مهربون با صدای مریم نشیبا

صوتی خرگوش کجاست؟ با صدای مریم نشیبا

مریم نشیبا

بیوگرافی مریم نشیبا

مریم نشیبا یکی از نام های آشنا در رادیو است که به سبب صدای گیرا و زیبای خود در این عرصه درخشیده است. مریم نشیبا کار گویندگی در رادیو را با شب بخیر کوچولو که یک برنامه پرطرفدار بود، آغاز کرده است. در این مقاله به بیوگرافی مریم نشیبا، نحوه ورودش به برنامه های رادیو و خانواده اش می پردازیم. با ما همراه باشید.

زندگی شخصی مریم نشیبا

خانم مریم نشیبا در سیزدهم اردیبهشت ماه سال 1325 در شهر تهران متولد شد. در خانواده چهار پسر و دو دختر هستند. خانواده ای پر جمعیت و بسیار شاد دارند. ایشان با اجرای زیبا و جذاب برنامه رادیویی شب بخیر کوچولو بسیار شناخته شد و به محبوبیت بالایی رسید. مریم نشیبا مدرک کارشناسی خود را در رشته جغرافیای اقتصادی به دست آورد. از سال 1351تا حدود سال 1374 به عنوان دبیر مقطع دبیرستان در آموزش و پرورش مشغول به کار بود. این بانوی هنرمند کار خود را در رادیو و تلویزیون به صورت حرفه ای از حدود سال 1357 شروع کرد و بدون در نظر گرفتن یک وقفه نسبتا کوتاه پنج ساله این کار را تا حالا ادامه داده است.

 

بازنشستگی در آموزش و پرورش

خانم نشیبا قبل از شروع به کار در رادیو، در آموزش و پرورش به عنوان دبیر جغرافیا خدمت می کرد. همیشه در دوران مدرسه به دلیل صدای زیبایی که داشت مورد توجه قرار می گرفت و تحسین می شد اما به دلیل علاقه قلبی به سمت معلمی کشیده شد. در سال 1374 بعد از بازنشسته شدن در آموزش و پرورش، بیشتر تمرکز و توجه خود را بر روی گویندگی رادیو متمرکز کرد. این بانوی هنرمند اعتقاد دارد که اگر مجدد به زمان گذشته برگردد باز هم ابتدا شغل معلمی را بر می گزیند و آن را مایه افتخار خود می داند.

پشتیبانی مادر

طبق گفته های بانو نشیبا، مادر ایشان 92 سال سن دارد و برای فرزندان خود بسیار زحمت کشیده است. مادر او را در دانشگاه ثبت نام کرد و در دوره ای که از نظر روحی دچار سر خوردگی بود، این مادر بود که او را به شرایط طبیعی برگرداند و شوق درس خواندن را در او ایجاد کرد. مادر خانم نشیبا بسیار هنر دوست بوده اند و از کودکی فرزندان خود را به یادگیری زبان های خارجی و انواع ساز ها تشویق می کردند. این هنر دوستی و پشتیبانی مادر بود که کارنامه ای درخشان برای مریم نشیبا رقم زد.

صدای ارثی

خانم نشیبا می گوید: مادر به قدری صدای جذاب و دل نشینی دارد که دوستان و همکارانی که به منزل ما زنگ می زنند و از پشت تلفن صدای مادرم را می شنوند، همه صدای او را مورد تعریف و تمجید فراوان قرار می دهند. حتی خواهر و برادر هایم هم صدای زیبایی دارند. صدای برادر هایم برای آواز خواندن بسیار دلنشین است. خواهرم هم یکی از کارمند های ایران ایرتور است.

علت مجرد ماندن

نمی توانم بگویم برای مراقبت از مادرم ازدواج نکرده ام چون مادرم نه آن زمان و نه الان هیچ احتیاجی به مراقبت نداشته است. خداروشکر مادرم سرپا و سرحال است. من علاقه ای به ازدواج کردن و زندگی متاهلی نداشتم. ذهنیت من این بود که ازدواج کردن باعث می شود نتوانم درست و به موقع به کارهایم برسم. اگر چند بار دیگر هم به دنیا بیایم، باز هم ازدواج نخواهم کرد. پگاه قصه گو البته این نظر شخصی من است و به دیگران آن را پیشنهاد نمی کنم.
بهترین سن برای تشکیل زندگی زناشویی را پیش از بیست و پنج سالگی می دانم چون در آن سن و سال تعهد بیشتر است. هر چند امروزه تشکیل زندگی زناشویی با وجود تشریفات و توقعات بسیار بالا به یک مشکل بزرگ تبدیل شده است.

ورود مریم نشیبا به رادیو

مادر عزیزم همواره تلاش می کرد تا ما به جایی برسیم و در زندگی موفق باشیم. پدرم کار می کرد و نان آور خانواده بود، مادرم آن را مدیریت می کرد و من و خواهر و برادر هایم را به کلاس های گوناگون می فرستاد. مادر من را در سال 56 برای تست های گویندگی ثبت نام نمود. تاثیر مادرم در موفقیت ها و دستاورد های من غیر قابل انکار است.
بعد از این که مادرم من را ثبت نام کرد، طی چند مرحله تست های متفاوت، از بین حدود دو هزار نفر که تست داده بودند جزو پنج نفر نخست انتخاب شدم. حدود دو سال به عنوان گوینده خبر کار کردم و پس از آن برای گویندگی رادیو تست دادم و قبول شدم.

شهرت با شب بخیر کوچولو

سرکار خانم مریم نشیبا، از وقتی که به رادیو پیوست علاوه بر همکاری در زمینه های گویندگی اخبار و اجرای برنامه روزانه و هفتگی رادیو، از سال 1369 به طور جدی اجرای برنامه پر مخاطب شب بخیر کوچولو را که شب هنگام پخش می شد بر عهده گرفت. اجرای برنامه شب بخیر کوچولو بسیار با توجه و استقبال مردم رو به رو شد. هم چنین خانم مریم نشیبا اجرای برنامه گلبانگ در رادیو را به عهده داشته اند. علاوه بر کار در رادیو، ایشان در تلویزیون هم با برنامه های مستند آموزشی و علمی همکاری داشته اند. صدای ماندگار و روز نوروز از جمله دیگر اجرا های ارزشمند این بانوی خوش صدای کشورمان است.

خصوصیات فردی خانم مریم نشیبا

یکی از خصوصیات بارز سرکار خانم مریم نشیبا، علاقه و عشق بسیار زیاد او به کودکان است. مریم نشیبا به بچه ها علاقه مند است و بازی با آن ها را بسیار لذت بخش می داند. او وقتی کودکی را می بیند به کلی سن و سال خود را فراموش می کند و ساعت ها مشغول بازی کردن با او می شود. نمی توان انکار کرد که وجود این علاقه به بچه ها و وقت گذاشتن باعث موفقیت این بانوی خوش صدا در برنامه شب بخیر کوچولو شده است.
از دیگر خصوصیات خانم نشیبا، علاقه ایشان به کارهای خانه است. در آشپزی بسیار فرز،سریع و کاربلد است. به گفته خودش آن قدر با سرعت آشپزی می کند که با یک دست برنج آب کش می کند و با دست دیگر سبزی خرد می کند و هم زمان پیاز را تیکه می کند و در نهایت چیزی که از آب در می آید هم گفتنی نیست.

گفتگو با مریم نشیبا

در ادامه مطلب گفتگو با خانم نشیبا را در موضوعات مختلف به شما ارائه می دهیم.

نظر شما درباره تاثیر رسانه بر تربیت و اخلاق کودکان چیست؟ از نظر من رسانه هایی مثل رادیو و تلویزیون مانند دانشگاهی هستند که با برنامه های نمایشی و غیر نمایشی خود اگر نکات تربیتی و اخلاقی مناسبی را به کودکان ارائه بدهند، تاثیرات مثبت زیادی بر روی کودکان می گذارند. حالا اگر این محتوا که حامل پیام های تربیتی برای کودکان است را با چاشنی طنز هم همراه کنیم فوق العاده می شود. من سال های زیادی است که برنامه شب بخیر کوچولو را اجرا می کنم و با وجود این که این برنامه برای کودکان است همیشه از کلام فاخر و ادبی استفاده می کنم. به یاد نمی آورم هیچ حیوان و جانوری را مسخره کرده باشم برای نمونه هیچ وقت سیاهی کلاغ را به عنوان نشانه بدی در نظر نمی گیرم. ما در کشور خود شاعران بزرگی همچون حافظ، سعدی، فردوسی بزرگ و عطار را داریم که هر کدام آن ها به مردم پند های زیادی داده اند.

علت دور شدن مردم از هم را در چه مواردی می دانید؟ ما از هم بسیار دور شده ایم به دلیل این که زندگی تشریفاتی این دنیا ما را مادی کرده است. ما همه چیز را به پول می بینیم و این وسط سهم کودکانی که در سن کم مجبور به کار کردن هستند چه می شود؟ آن ها حق ندارند شرایط مناسب برای زندگی داشته باشند؟

چه قدر به این موضوع که فقط صدا است که به جا می ماند اعتقاد دارید؟ این یک واقعیت است، صدا می تواند نمایان گر باطن صاحب آن باشد. وقتی شخصی داخل اتوبوس خطاب به راننده می گوید آقا من همین جا پیاده می شوم، توجه همه افراد حاضر در اتوبوس بی اختیار به سمت صدای او جلب می شود. صدایی به جا می ماند که علاوه بر خوش آهنگ بودن، پیام معرفت و عدالت را با خود انتقال بدهد. صدای زیبا نعمت بزرگی است که از نظر من صاحب آن بخاطر شکر نعمت نباید به هر نوع مطلبی برای کسب موقعیت تن بدهد.

نخستین باری که صدای شما از رادیو پخش می شد چه احساسی داشتید؟ نخستین باری که صدای من از رادیو پخش می شد سال 57 بود. آن موقع باید خلاصه ای از یک خبر را ساعت چهار بعد از ظهر می خواندم. وقتی که وارد استودیو شدم آقای رضوی نازنین را مشاهده کردم که پشت میکروفون قرار گرفته بودند پسر ایشان هم در اتاق فرمان بودند. خانم منحک هم که در آن موقع صدا بردار بسیار متبحری بودند در اتاق فرمان حضور داشتند. از من پرسیدند: شما؟ و من پاسخ دادم گوینده جدید رادیو هستم و آن نخستین کار من با جناب آقای رضوی بود، در آن زمان بسیار ذوق داشتم و سعی داشتم همه افراد خانواده ام را مطلع کنم.

در رادیو با چه اساتیدی کار کرده اید؟ اکثر کار های من با جناب آقای افشاریه بوده است اما با آقای بهروز رضوی، حمید یاسمن، آقای نوری و خانم ژاله علو هم کار کرده ام.

قصه کودکانه

قصه کودکانه

قصه گویی یکی از مهم‌ترین فعالیت‌هایی است که می‌توان برای کودکان ارائه کرد. قصه‌ها نه تنها یک روش سرگرمی و تفریحی برای کودکان هستند، بلکه نقشی بسیار حیاتی در رشد و توسعه آن‌ها دارند. وقتی که قصه کودکانه برای خواب به کودکان خوانده می‌شود، این تجربه موثرتر و اثربخش‌تر می‌شود.

قصه گویی با استفاده از کلمات جادویی و رنگارنگ، کودکان را به دنیایی از خیال می‌برد. قصه‌های کودکانه برای خواب، با آرامش و زیبایی خود، کودکان را به خواب آرام می‌برند و به آنها کمک می‌کنند تا در آغوش رویاها شب بگذرانند.

قصه‌ها از طریق شخصیت‌ها، ماجراها و مفاهیمی که در آن‌ها وجود دارند، به کودکان ارزش‌ها و مفاهیم مانند دوستی، مهربانی، احترام و صداقت را آموزش می‌دهند. این قصه‌ها بستری مناسب را فراهم می‌کنند تا کودکان با این مفاهیم به طور عمیق‌تری در ارتباط با شخصیت‌ها و رویدادهای داستانی درگیر شوند.

قصه کودکانه قدیمی

همچنین، قصه گویی به کودکان کمک می‌کند تا مهارت‌های زبانی خود را بهبود بخشند. با خواندن و شنیدن قصه‌ها، کودکان با کلمات جدید، جملات پیچیده و ساختارهای زبانی متنوع آشنا می‌شوند. قصه کودکانه برای خواب، با استفاده از این الگوهای زبانی، به کودکان کمک می‌کند تا به طور طبیعی و لذت‌بخش مهارت‌های زبانی خود را پیشرفت بدهند.

نهایتاً، قصه گویی به کودکان کمک می‌کند تا مهارت‌های اجتماعی خود را تقویت کنند. از طریق داستان‌ها و شخصیت‌ها، کودکان می‌توانند الگوهای مثبت رفتاری را یاد بگیرند و در مواجهه با موقعیت‌های اجتماعی مختلف اعتماد به نفس و مهارت‌های ارتباطی خود را بهبود بخشند. قصه کودکانه برای خواب با جو آرام و پناهگاهی امن برای کودکان خلق می‌کند تا در حضور والدین و با دسته بندی قصه های کودکانه مورد علاقه خود به آرامش برسند و از لحظات قبل از خواب لذت ببرند.

با قصه گویی به کودکان، شما به آنها امکان می‌دهید تا در مسیری از رشد، یادگیری و خلاقیت به سمت روزهای شگفت انگیز و برافراشته‌تری بروند. قصه کودکانه برای خواب، به کودکان شعاعی از آرامش و خواب آرام می‌دهد و آن‌ها را با شیرینی‌های خیال در دنیای خواب همراه می‌شود.

قصه کودکانه برای خواب

قصه گویی برای خواب با عناوین قصه‌های کودکانه، به کودکان کمک می‌کند تا در زمانی که آرامش و استراحت برای آنها لازم است، به آرامشی عمیق‌تر برسند. صدای لطیف و آرام قصه گویی، در ساعت‌هایی که کودکان برای خواب به سر می‌برند، همراهی آرامش بخشی برای آنها ایجاد می‌کند و به آنها اجازه می‌دهد تا به یک دنیای فراموش‌نشدنی از خیال پردازند.

قصه گویی برای کودکان، در جایگاهی ویژه در رشد و توسعه آنها قرار دارد. این فعالیت، کودکان را در جهت شکوفایی تخیل و خلاقیت تشویق می‌کند. آنها در این دنیای داستان‌ها، با شخصیت‌های جالب و ماجراهای هیجان انگیز آشنا می‌شوند و خود را در موقعیت‌های مختلف تصوری قرار می‌دهند. این تخیل و خلاقیت، مهارت‌های فکری و همچنین قدرت حل مسئله کودکان را تقویت می‌کند.

قصه کودکانه آموزنده

قصه گویی به عنوان یک ابزار آموزشی، مفاهیم و ارزش‌های اجتماعی را به کودکان منتقل می‌کند. این داستان‌ها، به طور ناخودآگاه، به کودکان نشان می‌دهند که چگونه در موقعیت‌های مختلف برخورد کنند، با همکاری کنند و با دیگران ارتباط برقرار کنند. این مفاهیم در قالب داستان‌ها و شخصیت‌های داستانی به کودکان آموزش داده می‌شود و به آنها کمک می‌کند تا ارتباط قوی‌تری با جامعه برقرار کنند.

به علاوه، قصه گویی به کودکان کمک می‌کند تا با زبان و ادبیات آشنا شوند. با گوش دادن به داستان‌ها، کودکان با کلمات جدید، اصطلاحات، و ساختارهای زبانی مختلف آشنا می‌شوند. این آشنایی با زبان، به آنها کمک می‌کند تا در درک مطالب، ارتباطاتشان و نوشتن بهتر عمل کنند.

از طرفی، قصه گویی برای خواب به کودکان احساس امنیت و لذت می‌بخشد. در آغوش قصه‌های کودکانه برای خواب، کودکان می‌توانند با احساس آرامش و امنیتی که به آنها می‌رسد، به سرعت در کنار خواب بروند. این فرایند، کودکان را به یک حالت آرامش و استراحت وارد می‌کند که برای سلامت روانی و فیزیکی آنها بسیار مهم است.

به طور خلاصه، قصه گویی برای کودکان نه تنها یک سرگرمی است، بلکه یک ابزار قدرتمند برای توسعه شخصیت، تقویت تخیل و خلاقیت، آموزش ارزش‌ها و مفاهیم اجتماعی، تقویت مهارت‌های زبانی و ادبیاتی، و به دست آوردن احساس امنیت و آرامش است. با ایجاد فضایی جادویی و خاص برای قصه گویی برای خواب، می‌توانید به کودکان خود یک هدیه بزرگ و مهم بدهید که تاثیر بسزایی در رشد و توسعه آنها خواهد داشت.

قصه صوتی جدید ۱۴۰۰ مریم نشیبا

وبگردی

لینک های مفید

Instagram Logo Small TabanToys.com
Telegram Logo Small TabanToys.com
Logo Rubika App TabanToys.com
Phone Logo Small TabanToys.com
سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

محصولات
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من
نحوه محاسبه قیمت

پس از ثبت سفارش اول، براساس نوع تسویه و حجم خرید، درصد تخفیف ثابت بر روی تمام کالاها دریافت خواهید کرد که این درصد طی تماس تلفنی توسط کارشناسان ما ارزیابی خواهد شد.

حجم خرید

نوع تسویه

سطح قیمت

جینی

چکی

قیمت پایه

جینی

نقدی

سطح 1

کارتنی

چکی

سطح 1

کارتنی

نقدی

سطح 2

خاوری

چکی

سطح 2