اسباب بازی مهد کودک از کجا بخرم؟

فهرست اسباب بازی مهد کودک از کجا بخرم؟

اگر بخواهید مهد کودکی تاسیس کنید باید نکاتی را در نظر بگیرید. موقعیتی که انتخاب میکنید، ساعاتکاری مهد کودک و مهمتر از همه اسباب بازی ها و محیط مهد کودک. موقعیتی که برای مهد کودک خود انتخاب میکنید باید در نزدیکی مهد کودکی دیگر نباشد بهتر است در نزدیکی ادارات و شهرکهای مسکونی تازه ساز باشد. ساعات کاری مهد کودک هرچه بیشتر باشد، خانواده های بیشتری را جذب میکند. بعضی خانواده ها مجبورند از صبح تا عصر سرکار باشند بنابراین با افزایش ساعت کاری شما برد خواهید کرد.
از همه اینا بگذریم برای یک مهد کودک اسباب بازی و محیطی مناسب برای بازی بسیار مهم و مورد توجه است. محیط دلباز و اسباب بازی های متنوع، سرگرم کننده که خلاقیت کودکان را افزایش میدهد و منجر به انجام فعالیت بدنی میشود بسیار مهم است. رشد کودک در گرو همین رفتار هاست و شخصیت او اینگونه شکل میگیرد پس لازم است اجازه بازی کردن در اجتماع و تعامل با دیگران را به او بدهیم، مهد کودک محلی مناسب برای یادگیری رفتارهای صحیح اجتماعی است.
حال خرید اسباب بازی برای یک مهد کودک بسیار مورد توجه است، برای خرید اسباب بازی مناسب مهد کودک با کیفیت عالی به فروشگاه اینترنتی تابان تویز مراجعه فرمایید.


اسباب بازی مهد کودک از کجا بخرم؟

وب سایتها و فروشگاه های فیزیکی زیادی امروزه در حال فعالیت و انجام کسب و کار هستند. خرید عمده اسباب بازی از تمامی آنها امکان پذیر است اما تضمین کیفیت و قیمت مناسب را همه ارائه نمیکنند. فروشگاه های فیزیکی از جهت پرداخت اجاره، هزینه ی برق و از این قبیل موارد اسباب بازی های خود را گرانتر از فروشگاه های اینترنتی ارائه میکنند. در بین فروشگاه های اینترنتی نیز باید شما به دنبال بهترین قیمت و بالاترین کیفیت باشید. کیفیت یک اسباب بازی را تشخیص دهید قیمت آن تا حدی نمایانگر میشود. بعضی فروشگاه های آنلاین اسباب بازی هایی را که ارائه میکنند حتی به دروغ از کیفیت آن تعریف و تمجید میکنند و به دنبال آن قیمت را افزایش میدهند. ما در اینجا میخواهیم به شما فروشگاهی اینترنتی را معرفی نماییم که برای فروش اسباب بازی های خود دست به هر اقدامی نمیزند و با شما رو راست و صادق است. فروشگاه اینترنتی تابان تویز ارائه دهنده اسباب بازی های با کیفیت ایرانی است قیمت منصفانه ای برای اسباب بازی های نیز در نظر میگیرد.
در این وب سایت شما با نقاط قوت و ضعف اسباب بازی که میخواهید خریداری کنید آشنا میشوید و اگر اسباب بازی کیفیت مطلوبی نداشت حتما در قسمت توضیحات درج خواهد شد.

با خرید حداقل 3 میلیون تومان از مزایای خرید با قیمت عمده بهره مند شوید.


ویژگی اسباب بازی های مناسب مهد کودک چیست ؟

در انتخاب اسباب بازی های مهد کودک لاید نکاتی را مد نظر قرار دهید تا از بروز حوادث جلوگیری شود و محیطی امن برای کودکان پدید بیاید. اسباب بازی ها در ابتدا به دو گروه کلی پسرانه و دخترانه تقسیم میشوند البته بعضی ها نیز کاربرد مشترک دارند.تقسیم بندی این اسباب بازی ها با افزایش سن کودکان پدید می آید، در دوران نوزادی اسباب بازی ها معمولا یکسان هستند و کمتر دیده میشود که اسباب بازی خاصی برای آنها مورد استفاده قرار بگیر زیرا نوزاد درکی از اسباب بازی و کاربرد آن ندارد و بیشتر به صدایی که تولید میکند، رنگی که دارد و حرکت آن توجه میکند.
اسباب بازی ها ویژگی هایی دارند که در ظاهر دیده میشوند، قبل از اینکه شیوه استفاده و تاثیر آن را بر کودکان را بدانیم این ویژگی ها را مشاهده خواهیم کرد. ویژگی رنگ و شکل اسباب بازی که میتواند تا حدودی محدوده سنی تعیین شده بر آن را مشخص کند. در مورد محدوده سنی تعیین شده برای هر اسباب بازی جلوتر بحث خواهیم کرد.

از مهمترین ویژگی های اسباب بازی مناسب برای مهد کودک موارد زیر است:

  • رده سنی مناسب برای هر اسباب بازی
  • نکات ایمنی برای حفظ سلامت کودکان
  • کیفیت اسباب بازی ها
  • استفاده از رنگ های شاد در اسباب بازی ها
  • تنوع اسباب بازی های موجود در مهد کودک
  • تاثیر بر تحرک جسمانی، شکوفایی خلاقیت و یادگیری مهارت های صحیح اجتماعی

رعایت یک نکته حائز اهمیت است، اینکه اسباب بازی های مهد کودک خود را ایرانی بخرید به این منظور شما میتوانید با مراجعه به وب سایت تابان تویز علاوه بر خرید راحت و بی دردسر، از کالای با کیفیت ایرانی نیز حمایت کنید.

هر اسباب بازی مناسب چه رده سنی است؟

رده سنی هر اسباب بازی نکته ی مهمی است که در هنگام خرید آن باید توجه کنید. اگر در مهد کودک خود نوزاد زیاد دارید خرید اسباب بازی های مناسب برای آن رده سنی نظیر جغجغه اهمیت دارد. برای کودک سه ساله جغجغه و آویز های موزیکال جذابیت ندارند.
اسباب بازی هایی با قطعات جداشدنی برای کودکان زیر یکسال بسیار خطرناک است زیرا ممکن است این اسباب بازی ها را وارد دهان خود کنند که موجب خفگی میشود. اسباب بازی های مناسب هر سن را در اتاق مخصوص همان سن قرار دهید.
در سنین کم اسباب بازی های مشترکی بین دخترها و پسرها وجود دارند، ممکن است یک نوزاد پسر را با یک عروسک بتوان آرام کرد چیزی که برای رده سنی نوزاد مهم است رنگ و صدا و جنس اسباب بازی است. هرچه سن افزایش می یابد شاخصه های مهمتری از سرگرمی پدیدار میشوند. شاخصه های مانند ایجاد تحرک در کودکان، فراهم کردن بستر برای شکوفایی خلاقیت و یادگیری مهارت های صحیح اجتماعی.
برای خرید اسباب بازی و اطلاع از رده های سنی مناسب برای استفاده، به وب سایت تابان تویز مراجعه فرمایید.


بهترین قیمت اسباب بازی مناسب مهد کودک را چگونه پیدا کنم؟

از آنجایی که خرید اسباب بازی برای مهد کودک باید به صورت عمده باشد شما باید اسباب بازی با قیمت مناسب در کنار کیفیت عالی خریداری نمایید. خرید اسباب بازی از فروشگاه های سطح شهر به صورت عمده توصی نمیشود زیرا قیمت آن بالاتر از قیمت تولید شده است و در ضمن شما از کیفیت آن آگاهی ندارید بنابراین خرید از یک مرجع که قیمت مناسب را در کنار کیفیت عالی عرضه میکند بسیار ضروری است. تابان تویز فروشگاه اسباب بازی که ارائه دهنده ی کیفیت عالی با قیمت مناسب است، متنوع ترین اسباب بازی ها را شما میتوانید به راحتی از طریق این وب سایت که ارائه دهنده ی تولیدات داخلی، از معتبرترین برندهای ایران است تهیه فرمایید.

نکات ایمنی برای هر رده سنی در اسباب بازی ها چیست ؟

رعایت یکسری ار نکات ایمنی در تهیه ی اسباب بازی ها در مهد کودک ضروری است. این نکات بسته به رده ی سنی کودکان ممکن است متفاوت باشد. برای رده سنی کمتر از یک تا یک نیم سال اسباب بازی مناسب است که خصوصیات زیر را دارا باشد:
نرم و لطیف باشد و به پوست کودک اسیب نزند مانند عروسک پارچه ای
فاقد قسمت های نوک تیز در سطح آن باشد
جنس محکمی داشته باشد
از قطعه های جدا شدنی تشکیل نشده باشد
اندازه ی بزرگی داشته باید تا به دهان وارد نشود
قسمت های نوک تیز درون ساختار اسباب بازی نباشد مانند سیم در گوش بعضی عروسک ها
برای خرید اسباب بازی هایی که تمام نکات ایمنی گفته شده را در خود جای داده باشند به وب سایت تابان تویز مراجعه نمایید.

تاثیر افزایش تعداد کودکان مهد کودک با استفاده از اسباب بازی؟

با افزایش تعداد کودکان در مهد کودک اسباب بازی بیشتری نیاز خواهد بود. از طرفی باید جلوی خرابی و فرسودی هایاسباب بازی ها را هم گرفت تا ضرر مالی نکنیم. برای همچین حالتی باید به کیفیت خوب اسباب بازی توجه کنیم وب سایت تابان تویز ارائه دهنده اسباب بازی های باکیفیت ایرانی است و شما همین الان با مراجعه به این وب سایت می توانید خرید اسباب بازی مورد نیاز خود را انجام دهید.
دخترانه و پسرانه بودن اسباب بازی ها
تا زمانی که کودکان رشد نکرده اند و نوزاد هستند اسباب بازی های آنها از هم تفکیک نمیشود. اسباب بازی های آنها تقریبا یکسان است و بیشتر توجه به رنگ، صدا و ایمنی است که اسباب بازی ها دارند. کودکان به یک سنی که رسیدند خودشان به دنبال علاقه هایشان و چیز هایی که از بزرگترها تقلید میکنند میروند.دخترها بیشتر به اسباب بازی هایی مانند ظروف آشپزخانه و خاله بازی علاقه مند میشوند و پسرها به سمت اسباب بازی های ماشینی و توپ بازی تمایل پیدا میکنند.
اطلاع از این علاقه مندی ها مهم و لازم است شما با مراجعه به وب سایت تابان تویز میتوانید دسته بندی های آن را مشاهده و از آن قسمت اسباب بازی مورد نیاز خود را انتخاب نمایید.
معرفی اسباب بازی مناسب برای مهد کودک
اسباب بازی هایی که در ادامه معرفی میشوند بیشترین کاربرد در مهد کودک را دارا هستند و شما میتوانید آنها را با هر تعدادی که نیاز دارید با مراجعه به وب سایت تابان تویز خریداری نمایید.

جغجغه

مناسب برای سنین کمتر از یک سال
استحکام بالا در کنار قیمت مناسب
طراحی زیبا
رنگ بندی متنوع
فواید:
تقویت قدرت شنوایی نوزاد
آشنایی با رنگ ها از طریق تحریک این قوه
هماهنگ سازی اعضای بدن
افزایش تحرک و به دنبال آن تقویت اندام های درگیر
ماشین بزرگ جیپ آفرود:
مناسب برای سن 1 تا 3 سال
قابلیت بوق زدن و پخش اهنگ های پیش فرض
رنگ بندی آبی زرد و قرمز
تحمل وزن بسیار بالا تا 200 کیلوگرم
کیفیت ساخت بالا

خرید سرسره :

سرسره یکی از وسیله های بازی است که محبوبیت زیادی بین کودکان دارد حال برای مهدکودک شما میتوانید سرسره پلاستیکی خریداری نموده تا کودکان در محلی سرپوشیده از آن استفاده کنند. سرسره پلاستیک استحکام بالایی دارد. شما حتی میتوانید به همرا آن یک استخر توپ خریداری نموده و آن را رو به روی سرسره قرار دهید تا کودکان هنگامی که سر میخورند و به پایین می آیند به داخل استخر توپ بیفتند تا لذت این بازی دوچندان شود.
سرسره پلاستیکی با کیفیتی عالی و مناسب برای مهد کودک و فضاهای سرپوشیده که قابلیت حمل راحتی را دارند را شما میتوانید همین حالا با مراجعه به وب سایت تابان تویز خریداری نمایید. استخر توپ و بسته توپ 50 عددی نیز در این فروشگاه موجود است.


میز تحریر پلاستیکی :

نقاشی کشیدن و رنگ آمیزی از سرگرم کننده ترین فعالیت های کودکان است. آنها در نقاشی کشیدن تصورات و تخیلات خود را میکشند، ذوق و سلیقه خود و گاهی آرزوهایشان را به ما نشان میدهند. نقاشی کشیدن آنها تصویری ذهنی از دنیای پیرامونشان ممکن است باشد. نقاشی کشیدن باعث شکوفایی برخی استعداد های آنها میشود و از آن جایی که وقت زیادی میبرد بهتر است باوسیله ای مناسب مانع از ناراحتی جسمی آنها شویم. میز تحریر پلاستیکی برای همین منطور طراحی و تولید شده است تا نقاشی کشیدن برای کودکان بسیار دلپذیرتر باشد. این میز تحریر با وزن کم ولی استحکام زیاد که مانع از خمیدگی کمر کودکان در هنگام نقاشی کشیدن میشود را شما میتوانید با مراجعه به وب سایت تابان تویز خریداری نمایید.

تخته جادویی آهنربایی:

تجربه ای هیچان انگیزی با نقاشی کشیدین بر روی این تخته برای کودکان شکل میگیرد. این تخته به دلیل نداشتن جوهر نیاز نداشتن به مداد و پاک کن یکی از کارآمدترین وسایل نفاشی برای کودکان است، وزن کمی دارد و به راحتی حمل میشود.
پاک شدن صفحات آن بدون کثیف کاری، استحکام بالا و طرح جذاب و کودکانه ای که این اسباب بازی دارد آن را محبوب بین کودکان کرده است. در کنار این تخته شما میتوانید با خرید میز تحریر پلاستیکی تجربه ای خاص را برای کودکان مهد خود پدید بیاورید. برای خرید این اسباب بازی به وب سایت تابان تویز مراجعه کرده و آن را ثبت سفارش کنید تمامی کالاهای این وب سایت ایرانی هستند و شما با خرید آنها از خانواده های ایرانی حمایت میکنید.

حلقه ی هوش :

این اسباب بازی در کنار هیجانی که دارد و رنگ بندی آن که کودکان را به خود جذب میکند مهارت حل مسئله را نیز در کودکان پرورش میدهد. این بازی از آن جهت برای کودکان مفید است که آنها یاد میگیرند کدام حلقه باید اول وارد جایگاه خود شود.
شما این اسباب بازی را که در کنار جنبه ی سرگرمی به افزایش مهارت های کودک نیز کمک میکند را میتوانید همین الان با مراجعه به وب سایت تابان تویز خریداری کنید.


لگو سطلی :

لگو سازی یا آجرچینی از بازی های مورد توجه کودکان است، رنگ های مختلفی که لگو ها دارند برای کودکان بسیار جذاب است. وقتی خانه یا ماشینی میسازند ذوق میکنند و از آنچه که ساخته اند هیجان زده میشوند. این اسباب بازی به رشد خلاقیت کودک بسیار کمک میکند،او ابتدا انتخاب میکند که چی بسازد، سپس به فکر فرو میرود که انتخابش را چگونه عملی سازد.
لگو های سلطلی به تعداد مختلفی از لحاظ داشتنلگو در وب سایت تابان تویز آماده ی فروش هستند، شما هم اکنون میتوانید لگوهای سلطلی را از این وب سایت خریداری نمایید.

صندلی های دوکاره و سه کاره:

صندلی دوکاره برای نشستن و تاب خوردن بر روی زمین طراحی شده است. در صندلی سه کاره علاوه بر این دو کار صندلی قابلیت تبدیل شدن به میز غذا خوری برای کودکان را نیز دارد. وسیله ای مناسب که با خرید یکی از آنها دو یا سه کارکرد مورد نیاز در مهد کودک ها را خواهیم داشت. این صندلی را شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی تابان تویز خریداری نمایید. این اسباب بازی مناسب کودکان 1 سال به بالا است. در حالت الاکلنگی این اسباب بازی به نقویت عضلات کمک میکند.

لی لی پارچه ای:

لی لی بازی است که دختران بیشتر تمایل به انجام آن دارند. لی لی پارچه ای برای محیط های سرپوشیده ی مهد کودک بسیار مناسب و مطلوب است، در صورت افتادن یکی از کودکان ضربه ی شدیدی به او وارد نشده یا لباسش خاکی نمی شود.
این بازی باعث هماهنگی اعضای بدن، افزایش تمرکز حواس و تقویت عضلات میشود. همچنین تحرکی که باعث میشود کودکان در طول بازی داشته باشند برای آنها بسیار مفید است.
این اسباب بازی که باعث تحرکت و افزایش مهارت های کودکان میشود را میتوانید همین حالا با مراجعه به وب سایت تابان تویز خریداری نمایید.

صندلی کودک:

هنگامی که کودکان مینشینند تا به یکی قصه گوش کنند یا کارتون تماشا کنند این صندلی موجب راحتی آنها در نشستن میشود. نشستن روی زمین ممکن است هنگامی که کارتون تماشا میکنند باید آسیب به اسکلت و عضلات گردن آنها شود زیرا باید از یک سطح پایین به بالا نگاه کنند. صندلی کودک در عین سادگی که دارد میتواند از اسیب جدی به سلامت کودکان جلوگیری کند.


عروسک :

عروسک از اسباب بازی های مورد علاقه دخترها است. دخترها حداقل یک عروسک دارند کهوابستگی به آن پیدا کرده اند و هرجا که میروند آن را نیز به همراه خود میبرند. عروسک برای طیف گسترده ای از گروه های سنی مناسب است، تنها تفاوتی که برای هرگروه سنی دارد جنس، نوع الیاف بکار رفته و طراحی آن است. در سنین کم باید الیاف بکار رفته ضرری برای کودکان ایجاد نکند و موجب آسیب های پوستی نشود و قسمت های نوک تیز در آن بکار نرفته باشد. با افزایش سن درک بیشتری درمورد عروسک و بازی با آن شکل میگیرد ولی همچنان نداشتن نقاط نوک تیز و نرم بودن آن مورد توجه است. برای خرید عروسک که ویژگی های لازم را داشته باشد به وب سایت تابان تویز مراجعه فرمایید.

از دیگر اسباب بازی های مناسب برای مهد کودک میتوان به واکر ها، سه چرخه ها، ظروف آشپزی پلاستیکی، اسلایم و توپ اشاره کرد. اسباب بازی های دیگری نیز وجود دارند که برای مهد کودک مناسب هستند برای مشاهده لیست کامل این اسباب بازی ها و خرید آنها به وب سایت تابان تویز مراجعه نمایید.

وبگردی

لینک های مفید

Instagram Logo Small TabanToys.com
Telegram Logo Small TabanToys.com
Logo Rubika App TabanToys.com
Phone Logo Small TabanToys.com
سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

محصولات
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من
نحوه محاسبه قیمت

پس از ثبت سفارش اول، براساس نوع تسویه و حجم خرید، درصد تخفیف ثابت بر روی تمام کالاها دریافت خواهید کرد که این درصد طی تماس تلفنی توسط کارشناسان ما ارزیابی خواهد شد.

حجم خرید

نوع تسویه

سطح قیمت

جینی

چکی

قیمت پایه

جینی

نقدی

سطح 1

کارتنی

چکی

سطح 1

کارتنی

نقدی

سطح 2

خاوری

چکی

سطح 2