از کجا کفش اسکیت باید بخرم و راهنمای خرید کفش اسکیت و هر آنچه باید بدانید

فهرست از کجا کفش اسکیت باید بخرم و راهنمای خرید کفش اسکیت و هر آنچه باید بدانید

اسکیت ورزشی است که هرچند زمین های اختصاصی برای آن در پارک ها وجود دارد ولی میتوان از آن در حیاط منزل و درب خانه نیز از آن استفاده کرد برخلاف بسیاری از بازی های دیگر که باید مکان و وسیله های مناسبی برای انجام آن باید تدارک ببینند. شما با خرید یک کفش اسکیت مرغوب که برای حرفه ای ها طراحی نشده است به راحتی میتوانید از آن استفاده کنید. از اسکیت میتوان به عنوان یک وسیله ی نقلیه استفاده کرد هرچند که باید نکات احتیاطی و ایمنی را در نظر بگیرید تا دچار حادثه نشوید. داشتن کلاه، مچ بند، زانوبند و آرنج بند میتواند به طور چشمگیری از شما در برابر آسیب محافظت نماید.
سبک های مختلفی برای اسکیت بازان وجود دارند. شما باید در ابتدا سبکب که میخواهید در آن پیشرفت کنید را انتخاب نمایید سپس کفی مناسب برای ان خریداری کنید. اسکیت در دو دسته تقسیم بندی میشود اسکیت رولی و اسکیت روی یخ. اسکیت رولی را به اختصار همان اسکیت مینامند. برای اینکه از علاقه ی خود نسبت به این ورزش مطمئن شوی با یک مشاور و مربی در همین رشته گفت و گو کنید.
خرید کفش از یک فروشگاه قابل اطمینان باید صورت پذیرد. این فروشگاه ها میتوانند آنلاین یا فیزیکی باشند. نکاتی برای خرید کفش های اسکیت باید در نظر بگیرید بعضی از آنها بالاتر گفته شد، جلوتر به توضیح بیشتر موارد گفته شده میپردازیم.
تابان تویز فروشگاه آنلاین ارائه دهنده ی اسکیت است. شما برای خرید اسکیت مورد نظر میتوانید به وب سایت تابان تویز مراحعه نمایید و ضمن ماهده عکس و توضیحات محصول کالای مورد نظر را خریداری نمایید.


انواع اسکیت در انتخاب آن بسیار اهمیت دارد

اسکیت ورزشی پرتحرک است که مورد توجه کودکان است. اما تنها کودکان نیستند که به این رشته ی ورزشی علاقه مند هستند. در رده های سنی مختلف افرادی هستند که به این ورزش علاقه مند هستند. همانطور که میدانید، کفش های اسکیت انواع مختلفی دارند که برای منظورهای خاصی طراحی شده است. برای مثال اسکیت هاکی، اسکیت سرعت و اسکیت های تهاجمی از انواع اسکیت هستند ولی به همین ها خلاصه نمیشود. برخی دیگر از انواع اسکیت هستند که برای افراد خاصی طراحی شده اند. اسکیت های حرفه ای که برای باتجربه ها است و مبتدی و متوسط که برای افراد بی تجربه یا تجربه ی کم کاربرد دارد.
شما پس از برسی دقیق نیازتان اسکیت مورد نظرتان را سفارش دهید. اگر اسکیت بازی تازه کار هستید باید به اندازه ی چرخ های کفشی که میخرید توجه کنید. هرچه اندازه چرخ ها کوچک تر باشند باعث سرعت کمتری در هنگام حرکت میشود. چرخ ها هرچه بزرگتر باشند سرعت حرکت بیشتر میشود. چرخ های بزرگ مناسب حرفه ای ها است. کفی کفش، سختی و نرمی و طول ساق ها از جمله آیتم های دیگری است که قبل خرید باید درمورد آن تفکر کرد.
اواع اسکیت گفته شده مانند هاکی و سرعت در جای مناسب آن باید استفاده شوند و از کاربرد آنها برای مکان های دیگر باید خودداری کرد زیرا به چرخ های آن ممکن اس آسیب بزند. بعضی اسکیت های هاکی هستند که از چرخ در آنها استفاده نشده است.
برای خرید کفش مناسب شما میتوانید به وب سایت تابان تویز مراجعه کرده و کالای مورد نظر خود را خریداری نمایید.

با خرید حداقل 3 میلیون تومان از مزایای خرید با قیمت عمده بهره مند شوید.


اسکیت سواری مناسب چه رده ی سنی است؟

اسکیت سواری از نمونه ورزش هایی است که برای کودکان توصیه میشود به شرطی که نکات ایمنی برای بازی را فراموش نکنید. آموزش این ورزش باید پله پله و آرام برای کودکان صورت پذیرد تا کودک مهارت و توانایی لازم را بدست آورد. سن مناسب برای ورود کودکان به این رشته تماما به قدرت و توانایی های کودک بستگی دارد. ولی سن 4 تا 6 سالگی برای آموزش این ورزش به کودکان توصیه میشود. ثبت نام در کلاس های اسکیت به افزایش مهارت های حرکتی کودکان کمک زیادی میکند. جالب است بدانید یکی از برترین اسکیت بازان در سن 6 سالگی شروع به آموزش دیدن کرده است.
این رشته ی ورزشی به کودکان در حفظ تعادل و افزایش اعتماد به نفس کمک میکند. شرایطی برای اسکیت سواری کودکان وجود دارد که باید از آن اطلاع داشته باشید:

قدرت بدنی کودک

از لحاظ فکری کودک آماده ی انجام این ورزش باشد
اعضای بدن کودک به هماهنگی رسیده باشند
برای شروع آموزش اسکیت به کودکان انجام تمرین هر هفته یکبار در ابتدا مناسب است ولی به مرور این به 2 تا 3 بار در هفته باید افزایش یابد. در همین ابتدای کار سخت گیری نکنید زیرا ممکن است دچار دل زدگی شوند و سراغ ورزش دیگری بروند. خرید اسکیت مناسب برای کودکان یک نکته ی خیلی مهم است که باید به آن توجه شود زیرا در صورت مرغوب نبودن کیفیت ممکن است صدمات جدی به کودک وارد نماید. تابان تویز ارائه دهنده ی کفش اسکیت مناسب برای کودکان است و تخصص اصلی این شرکت نیز در همین زمینه است

چرخی مناسب برای اسکیت خود انتخاب کنید

سرعت کفش اسکیتی که میخرید با اندازه ی چرخ های آن رابطه ی مستقیم دارد یعنی هرچه اندازه چرخ ها بزرگتر باشد سرعت نیز بیشتر خواهد بود. سطح مهارت و توانایی های شما مشخص میکند که چه سایز چرخی مناسب شماست. اگر تازه کار هستید چرخ های کوچکتر و اگر حرفه ای هستید میتوانید چرخ های بزرگتر انتخاب نمایید. همانطور که مشخص است چرخ اسکیت جزو مهمترین قسمت های کفش است و در انتخاب کفش شما باید به آن توجه کنید.
چرخ های کوچک برای اسکیت بازان کم مهارت که تازه دارند یاد میگیرند مناسب است و راحتتر میتوانند حرکات نمایشی خود را اجرا نمایند و سرعت خود را کنترل کنند. حرفه ای تر ها سرعت برای آنها از هرچیزی مهمتر است البته به سبکب که انتخاب کرده اند نیز بستگی دارد ولی د حالت کلی حرفه ای ها چرخ های بزرگ را برای خود میپسندند.
اگر شما تمایل به استفاده از چرخ های بزرگ برای اسکیت خود دارید و میخواهید در این مسیر حرفه ای تر شوید و ترسی از آسیب دیدگی و از دست دادن تعادل خود ندارید از اسکیت هایی با سه چرخ استفاده کنید. این اسکیت ها به دلیل داشتن ویژگی های خاصی که دارد امکان انعطاف بیشتر را برای شما فراهم میکند و برای اسکیت باز متوسط بدون واهمه از صدمه مناسب است. این کفش به شم کمک میکند که سطح خود را با گذشت زمان افزایش دهید.
برای خرید اسکیت های مناسب خود شما میتوانید به وب سایت تابان تویز مراجعه و آن را خریداری نمایید.

کفش اسکیت باید متناسب با سایز پاهای شما باشد

در خرید کفش اسکیت همانند کفش معمولی سایز پا مهم است و باید کفشی اندازه ی پای خود خریدری کنید نه آنقدر تنگ که پا اذیت باشد و نه آنقدر بزرگ که پا به راحتی درون آن راه برود! چون کفش های اسکیت برای مدت طولانی باید استفاده شوند و تنها زمانی تعویض شوند که آسیب غیرقابل تعمیر داشته باشند یا سطح مهارت ها افزایش یافته باشد، باید قدری بزرگ تر خریداری شوند تا در صورت افزایش سایز پا مخصوصا در نوجوانی مجبود به خرید اسکیت جدید نشوید.
تفاوت زیاد در سایز کفش باعث میشود تعادل خود را نتوانید حفظ کنید و مدام به زمین بخورید. البته اکنون اسکیت های موجود در بازار قابلیت تغییر سایز را دارا هستند. دو نوع کفش اسکیت این قابلیت را ندارند، کفش که برای حرفه ای ها ساخته شده است و کفش بی کیفیت که بعد از مدتی قرار است دچار خرابی غیرقابل تعمیر شود!
به هنگام خرید کفش باید آن را پا کنید و چند قدمی با آن حرکت کنید. هردوجف را با هم امتحان کنید تا ببینید با آن راحت هستید یا خیر. جالب است بدانید زمان خرید هم در اندازه بودن کفش مناسب است. بهتر است شب و بعد از مدتی پیاده روی اندازه مناسب را انتخاب کنید در این زمان است که پاها به سایز حقیقی خود رسیده اند. شما همچنین برای خرید آنلاین این محصول در تابان تویز با امکاناتی که این وب سایت در اختیارتان میگذارد میتوانید سایز دقیق خود را به آنها گزارش کنید و کفشی متاسب و اندازه خریداری نمایید.

نرمی و سختی، نوع کفی کفش و طول ساق آن را در نظر بگیرید

کفش های اسکیت، نرم یا سخت هستند. شما باید یکی را که بیشتر به آن نیاز دارید تهیه کنید. کفش نرم راحتی بیشتری را احساس میکنید از طرفی مقاومت کمتری دارد. کفش های سخت مقاومت بیشتری دارد و از پا در برابر آسیب محافظت میکند. این مدل کفش سنگین ر نیز هست. توجه به نرم یا سخت بود کفشی که میخرید مهم است شاید حفظ تعادل در کفش های سخت و سنگین برایتان سخت باشد. کفش های نرم نیز نمیتوانند به خوبی در برابر آسیب از شما مراقبت کنند.
به طول ساق های اسکیتی که میخرید توجه کنید. هرچه طول ساق بلند تر باشد قدرت مانور دهی شما کمتر میشود ولی در عوض محافظت بیشتری در برابر آسیب دارد. اسکیت ساق کوتاه محافظت کمتری از مچ پای شما میکند ولی انعطاف شما را افزایش میدهد.
کفی کفش اسکیت به راحت بود پا در آن کمک میکند. در هنگام خرید کفش دقت کنید کفی آن مناسب پای شما باشد. در اسکیت سواری که بیشتر حرکات نمایشی انجام میشود باید مهارت خود را در نظر گرفت علاوه بر کفی مناسب طول ساق ها و سختی و نرمی بسیار در قدرت مانود شما تاثیرگذار است. قبل از خرید باید به تمامی این نکات توجه کنید.
تابان تویز ارائه دهنده انواع متنوع اسکیت است و برای تمامی سلیقه ها کفش ارائه میکند. شما برای خرید کفش مناسب و طبق سلیقه و نیاز خود میتوانید به وب سایت تابان تویز مراجعه نمایید.


خرید کفش اسکیت استاندارد بچگانه

شما به عنوان خریدار کفش اسکیت ممکن است هیچ اطلاعاتی درمورد آن نداشته باشی. پس وقتی بدون آگاهی و اطلاعات کافی برای خرید اقدام میکنید ممکن است سر شما کلاه برود و جنسی بی کیفیت خریداری نمایید. بنابراین قبل خرید درمورد اسکیت ها تحقیق به عمل آورید. ساده ترین حالت این تحقیقات در فضای اینترنت است. شما گذاشتن زمانی اندک به راحتی اطلاعات کافی درمورد انواع اسکیت و فروشگاه های معتبر بدست می آورید. اسکیت های چینی موجود در بازار از کیفیت خوبی برخوردار نیستند و ممکن است گران نیز باشند. گرانی اینها نشانه ای از وجود کیفیت در آن نیست. این کالاها ممکن است در خوش بینانه ترین حالت 3 سال برای شما دوام بیاورد. اجناس وارداتی که بیشتر آنها چینی هستند عمر زیادی ندارند و فقط پول شما را هدر میدهند. اسکیت های ساخت ایران که با بهترین کیفیت ساخته شده اند عمر مفید بالای دارند. در کنار کیفیت عالی شما با خرید این کالا از خانواده های ایرانی حمایت میکنید. بعضا دیده شده که کالایی کیفیت مناسبی ندارد ولی برچسب برندهای معروف بر روی آنها وجود دارد که نشان میدهد کالا خارجی است. گول این را نخورید این تنها ترفندی است که اجناس را گرانتر به شما بفروشند.
تابان تویز ارائ دهنده ی کالای ایرانی با تجربه ی زیاد در ساخت اسکیت است. با خرید از وب سایت این شرکت شما نه تنها از کیفیت خوب و کالای ارزان بهره مند میشوید بلکه از تولید داخل نیز حمایت میکنید. خرید اسکیت مناسب کودکان تنها در این وب سایت که به صورت تخصصی برای کودکان فعالیت میکند میسر است.

کفش اسکیت برای کودکان

اسکیت سواری در میان بچه ها محبوب و پرطرفدار است. پس باید کفش های با اندازه ی پای آنها نیز تولید نمود. معمولا حرفه ای ها از سنین پایین شرو به انجام این ورزش میکنند و همینطور که رشد میکنند به توانایی های آنها افزوده میشود. سایزهایی که برای این کفش ها در نظر گرفته میشود یکسان است تنها تفاوت این کفش ها در طرح و رنگ است. معمولا اندازه ی این کفش ها قابل تغییر هستند و شما میتوانید اندازه ی آن را با توجه به سایز پا کوچک و بزرگ نمایید. رنگ های آبی و قرمز برای پسرها و بنفش و صورتی بای دخترها خریده میشود. این رنگ بندی ها تنها یک طرز تفکر است و قانون نیست که حتما پسرها و دخترها باید از رنگ بندی تعیین شده پیروی کنند. تا جایی که امکان دارد از جنسیت زدگی در ورزش بپرهیزید و ذهنتان را معطوف خود ورزش بکنید.
ممکن است نتوانید به راحتی کفشی مناسب برای بچه ها پیدا کنید، سایز آنها ممکن است به اتمام رسیده باشد یا کیفیت مناسبی را دارا نباشند. خرید از یک فروشگاه معتبر که کیفیت بالا را از اصول اولیه ی خود میدانید میتواند راه گشا باشد. تابان تویز ارائه دهنده ی اسکیت مخصوص بچه ها است و شما میتوانید با مراجعه به این وب سایت اسکیت مورد علاقه ی خود را در رنگ های متنوع انتخاب نمایید. اسکیت های این وب سایت تولید داخل هستند و از کیفیت مطلوبی برخوردارند.

هزینه ی زیادی برای خرید اسکیت صرف نکنید

اگر اسکیت سواری را به عنوان ورزشی برای انجام خود انتخاب کرده اید و علاقه مند به آن هستید باید به طور مداوم این ورزش را دنبال کنید تا در آن حرفه ای شود. ممکن است این علاقه ناشی از دیدن اقوام و دوستان در حال اسکیت سواری باشند و بعد از مدتی از انجام آن دلسرد شوید. بنابراین خرید کفش گران قیمت در همین ابتدای کار میتواند فقط زیاد مادی به همراه داشته باشد. کفش اسکیت گران قیمت معمولا برای حرفه ای ها کاربرد دارد شما اگر هنوز به این سطح نرسیده اید دست به خرید پرهزینه نزنید.
اگر نمیخواهید که به طور حرفه ای این ورزش را دنبال کنید به شما توصیه میکنیم که کفشی ارزان قیمت برای خود خریداری نمایید. در خرید ارزان به کیفیت کفش توجه نمایید تا اسیبی هنگام تفریح و ورزش برای شما رخ ندهد. همه ی کفش های اسکیت ارزان قیمت بی کیفیت نیستند و در بین اینها کفش هایی وجود دارند که کیفیت مناسب را دارا هستند. منظور از خرید کفش ارزان قیمت این است که اسکیتی که خریداری میکنید برای حرفه ای ها طراحی نشده باشد زیرا آن کفش ها قیمت بالاتری نسبت به بقیه دارند. در بین کفش ها ارزان کفشی مرغوب هم پیدا میشود که تجربه ی اسکیت سواری لذت بخش را برای شما به ارمغان بیاورد. شما با خرید کفش ارزان قیمت که برای مبتدیلان طراحی شده است میتوانید مهارت های خود را در این ورزش افزایش دهید و سپس در صورت وجود علاقه کفشی بهتر خریداری نمایید. تابان تویز ارائه دهنده ی کفش های ارزان قیمت و باکیفیت است. شما میتوانید هم اکنون با مراجعه به وب سایت تابان تویز کفشی مناسب برای خود انتخاب نمایید.


در حد سطح مهارت خود کفش اسکیت را انتخاب نمایید

متناسب با سطح مهارت خود کفش اسکیت خریداری نمایید و از خرید کفش اسکیت حرفه ای خودداری کنید مگر اینکه سطح شما متوسط یا حرفه ای باشد. برای لذت بردن از اسکیت سواری باید انتخابی متناسب با خود داشته باشید این تناسب مربوط به سطح مهارت و توانایی های شما است.
خرید کفش اسکیت یک سطح بالاتر از سطح فعلی برایتان مفید است و باعث میشود پیشرفت بیشتری در این ورزش داشته باشید.
کفش اسکیتی که از سطح توانایی های شما بالاتر است استفاده نکنید، نه تنها ممکن است آسیب ببینید بلکه پیشرفتی همم نخواهید داشت. پله های موفیقت و پیشرفت را در این ورزش به آرامی و پشت سرهم طی کنید تا این ورزش برایتان خسته کننده نشود. اسکیت های حرفه ای به دلیل ویژگی هایی که در ساخت آن وجود دارد برای مبتدیان مناسب نیست و آنها نمیتوانند تعادل خود را در هنگام بازی حفظ نمایند.
متناسب با مهارت و توانایی هایی که دارید کفش اسکیت انتخاب نمایید، سه سطح برای اسکیت سواران وجود دارد که عبارتند از:

مبتدی

مبتدیان آن دسه هستند که به تازگی شروع به اسکیت سواری کرده اند و تجربه ای ندارند. چرخ های اسکیت هرچه کوچکتر باشند برای این گروه بهتر است و راحتتر میتوانند تعادل خود را حفظ نمایند.

متوسط

در این سطح اسکیت باز میتواند تعادل خود را هنگام چرخیدن و ترمز کردن حفظ نماید. بنابراین سایز چرخ ها را افزایش دهید تا پیشرفت بیشتری داشته باشید.

حرفه ای

وقتی حرفه ای میشوید شما تجربه ای لازم را در این بازی کسب کرده اید و مهارتتان در بالاترین سطوح قرار دارد. پس باید کفش اسکیتی مناسب حرفه ای ها انتخاب نمایید
تابان تویز ارائه دهنده ی کفش اسکیت با بهترین کیفیت است و شما میتوانید با مراجعه به این وب سایت کفشی متناسب با سطحتان انتخاب نمایید.

کفش اسکیت ترمز دار مناسب برای مبتدی ها

اگر در این وزش مبتدی هستید کفشی را بخرید که بتوان بروی آن ترمز قرار داد. یا خود کفش ترمز داشته باشد. اگر خود کفش ترمز داشته باشد برای شما بی دردسر است. حرفه ای ها به دلیل داشتن مهارت و توانایی های خاص میتوانند خود را بدون ترمز متوقف کنند. پس نیازی برای نصب ترمز بر روی اسکیت خود ندارند و اگر هم بخواهند قابلیت نصب را دارا نیست.
اسکیت بازان مبتدی به دلیل عدم توانایی در حفظ تعادل خود باید برای توفق خود از ترمز استفاده کنند. اما چیزی که در بین ترمزها اهمیت دارد جنس و کیفیت ترمز است. جنس ترمز کفش اسکیت سخت است و در ریز پاشنه ی پای راست قرار میگیرد. برای ترمز گرفتن کافی است نوک پای راست خود را به اندازه ی لازم بالا ببرید. اصطکاک ایجاد شده بین ترمز و زمین باعث توقف شما میشود. اگر مبتدی هستید سعی کنید با سرعت زیاد حرکت نکنید تا توقف برایتان دشوار نباشد. اگر کسی را مشاهده کردید که باسرعت زیادی حرکت میکند تحت تاثیر قرار نگیرید او یک حرفه ای است و مدت ها برای رسیدن به این نقطه تلاش کرده است. او بدون هیچگونه ترمزی در سرعت بالا خود را متوقف میکند. ولی شما باید احتیاط کنید و حفظ خود از آسیب را اولویت قرار دهید. تابان تویز ارائه دهنده ی اسکیت هایی برای مبتدیان است که ترمز را بر روی خود دارد. برای خرید این کالا همین الان به وب سایت تابان تویز مراجعه کرده و آن را سفارش دهید.

خرید خود را از فروشگاه های معتبر انجام دهید

خرید کفش اسکیت از یک فروشگاه معتبر بسیار مهم است زیرا کفش های تقلبی کیفیت لازم را ندارند. بعضی فروشگاه های اینترنتی کفش های اسکیت خود را به همرا تخفیف بفروش میرسانند. تخفیف باعث جلب توجه شما به قیمت میشود و از کیفیت آن غافل میشوید. کفش اسکیت کپی را مدت زیادی نمتوانیید از آن استفاده کنید زیرا بعد از مدتی کارایی خود را به طور کامل از دست میدهد. حتی این کپی بودن میتواند در حین اسکیت سواری خود را نشان دهد وقتی که در سرعت بالا در حرکت هستید و چرخ های آن به طور ناگهانی از اسکیت جدا میشود و شما به زمین برخورد میکنید.
اگر میخواهید اتفاقاتی از این دست برای شما پیش نیاید باید کفش اسکیت را از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید، فروشگاه هایی که برای محصول خود تضمین کیفیت ارائه میدهند.
خرید کفش اسکیت از فروشگاه های معتبر فیزیکی ممکن است گزینه ی مناسبی نباشد، آنها تضمینی برای محصول خود ارائه نمیدهند. حتی اگر تضمین هم ارائه کنند در صورت بروز مشکل تلاش در سلب مسئولیت از خود میکنند. حتی فروشندگان خودشان نیز ممکن است کاه سرشان رفته باشد و کالایی تقلبی خریده و برای فروش عرضه کرده باشند. بنابراین گزینه ی مناسبتر خرید این کالا از آنلاین شاپ های معتبر است. هرچند آنلاین شاپ هایی هستند که کالاهایی فاقد کیفیت عرضه میکنند، شما باید دقت کنید تا فریب آنها را نخورید. تابان تویز ارائه دهنده محصولات اورجینال و ایرانی با بهترین کیفیت است. برای خرید کفش اسکیت به وب سایت تابان تویز مراجعه کرده و آن را خریداری نمایید.


لوازم ایمنی اسکیت را همراه با آن خریداری نمایید

یکی از ورزش ها و بازی ها دلپذیر و مسرت بخش اسکیت سواری است. پس با تهیه ی لوازم ایمنی مورد نیاز لذت انجام این بازی را از دست ندهید. اگر علاقه مند به انجام این ورزش هستید حتما وسایل ایمنی اسکیت سواری را تهیه و از آن استفاده نمایید. خرید لوازم ایمنی برای تازه کارها بسیار ضروری است. حفظ تعادل در این ورزش امری مهم است ولی شما که به تازگی میخواهید شروع کنید در ابتدا حتما سر میخورید و به زمین خواهید افتاد.
خرید لوازم ایمنی اسکیت سواری در کنار کفش اسکیت، برای حرفه ای ها نیز توصیه میشود. حادثه خبر نمیکند و ممکن است اتفاقی ناگوار برای شما که حرفه ای هم هستید بیفتد.
در انجام هر ورزشی رعایت نکات ایمنی اهمیت دارد. یکسری ورزش هایی که به حفض تعادل هستند مانند اسکیت سواری رعایت این نکات ضروری تر است.
زمای که کفش اسکیت خود را از فروشگاهی تهیه میکنید همزمان لوازم ایمنی اسکیت را نیز تهیه فرمایید و این موضوع را پشت گوش نندازید. بعضی فروشگاه ها لوازم ایمنی را جدا از اسکیت بفروش میرسانند تا سود بیشتری به جیب بزنند درحالی که لوازم ایمنی اسکیت جزوی از خود اسکیت است.
کلاه، آرنج بند، مچ بند و زانو بند از لوازم ایمنی هستند که باید خریداری نمایید.
تابان تویز لوازم ایمنی کفش اسکیت خود را در کنار خود اسکیت عرضه میکند تا شما عزیزان مجبور به خرید جداگانه ی آنها نشوید. برای خرید کفش اسکیت به وب سایت تابان تویز مراجعه و آن را ثبت سفارش نمایید.

نتیجه گیری

اسکیت سواری بازی محبوب و پرتحرک است. شما برای تجربه ی تفریحی دلچسب باید اطلاعات کافی درمورد فروشگاهی که از آن خرید میکنید، سایز مناسب کفش، تعداد چرخ ها و جنس گفش داشته باشید. همچنین از آنجایی که اسکیت سواری انواع مختلفی دارد ابتدا باید رشته خود را انتخاب نمایید. تابان تویز ارائه دهنده ی انواع اسکیت های موجود در بازار است. شما میتوانید بنا به نیاز و سلیقه ی خود کالا را انتخاب نمایید.

وبگردی

لینک های مفید

Instagram Logo Small TabanToys.com
Telegram Logo Small TabanToys.com
Logo Rubika App TabanToys.com
Phone Logo Small TabanToys.com
سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

محصولات
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من
نحوه محاسبه قیمت

پس از ثبت سفارش اول، براساس نوع تسویه و حجم خرید، درصد تخفیف ثابت بر روی تمام کالاها دریافت خواهید کرد که این درصد طی تماس تلفنی توسط کارشناسان ما ارزیابی خواهد شد.

حجم خرید

نوع تسویه

سطح قیمت

جینی

چکی

قیمت پایه

جینی

نقدی

سطح 1

کارتنی

چکی

سطح 1

کارتنی

نقدی

سطح 2

خاوری

چکی

سطح 2