کادو تولد اسباب بازی پسرانه

کادو تولد اسباب بازی پسرانه

فهرست کادو تولد اسباب بازی پسرانه

فهرست کادوی تولد پسرانه

کادو تولد اسباب بازی پسرانه

در این مقاله قصد داریم به بیان کادو تولد اسباب بازی پسرانه بپردازیم؛ یکی از بهترین ایده های خرید هدیه برای پسران همان اسباب بازی های رنگارنگ و سرگرم کننده ای است که در اغلب فروشگاه ها به فروش می رسند.

دریافت کادو

دریافت کادو تجربه ای جالب و خاطره برانگیز برای تمام سنین محسوب میشود؛ این تجربه هیجان انگیز برای کودکان مهیجتر بوده لذا امروزه یکی از دغدغه های اکثر والدین و افراد جامعه تهیه یک کادوی تولد بی نظیر و سرگرم کننده برای کودکان است.

با خرید حداقل 3 میلیون تومان از مزایای خرید با قیمت عمده بهره مند شوید.

اهمیت روز تولد

یکی از روز هایی که میتوان در آن برای کودکانمان اقدام به خرید کادو کنیم روز تولد است. روز تولد روزی بسیار مهم برای تمامی افراد من جمله کودکان است. دریافت هدیه در این روز به خصوص از سوی پدر و مادر اعتماد به نفس کودکان را افزایش میدهد و این پیام را به آن ها القا میکند که من برای والدینم مهم هستم.

برای تهیه کادو برای کودکان باید به جنسیت آن ها توجه کرد. با در نظر گیری علایق کودکان میتوانیم متوجه شویم که اسباب بازی یکی از مناسبترین گزینه ها برای خوشحال کردن کودکان است. در میان این تنوع گسترده در میان تمامی اسباب بازی ها، یک سری بازی ها و وسایل جذابیت بیشتری برای پسر بچه های وروجک شما دارند؛ این محصولات با در نظر گرفتن روحیه و غریزه پسرانه کودکان طراحی و تولید می شوند.
والدین در طول زندگانی خود رنج و مشقت های زیادی را متحمل میشوند. تمام این سختی ها برای پدران و مادران با دیدن لبخند رضایت فرزندشان شیرین میشود؛ یکی از لحظات رضایت بخش برای پسر بچه ها دریافت کادو تولد اسباب بازی است.

مناسب ترین کادو تولد اسباب بازی پسرانه

اما سوالی که شاید برای شما پیش بیاید این است که چه اسباب بازی هایی برای کودکان پسر جذابتر است؟!
محبوبترین وسایل بازی پسرانه را از کجا تهیه کنیم؟ بهترین ایده برای تهیه کادو تولد پسران کم سن و سال چیست؟
برای پاسخ به این سوالات می خواهیم چند نمونه از بهترین اسباب بازی های پسرانه را که می توانید برای تولدشان به آنها هدیه دهید را معرفی و بررسی کنیم.

ماشین اسباب بازی

زمانی که تصمیم بر خرید اسباب بازی برای یک پسر بچه را داریم پیش از هرچیزی تهیه یک ماشین بازی به ذهنمان خطور می کند. شاید بتوان گفت ماشین های کوچک اسباب بازی القا کننده تصورات پسرانه در ذهن افراد است.
فروشگاه تابان تویز با ارائه ماشین های کنترلی، شارژی، ماشین های سنگین، ماشین پلیسی و… دنیای رنگارنگی از ماشین های اسباب بازی کودکان را به کودکان ارائه میکند و به عنوان یک مرکز فروش معتبر شناخته شده است.

ماشین سواری موزیکال مک کویین

ماشین سواری زرین تویز مدل مک کویین یکی از ماشین های سواری محبوب تابان تویز است که یک هدیه چشمگیر و جذاب برای کودک دلبند شماست؛ این ماشین ها باعث تقویت استعداد حرکتی و اعتماد به نفس فرزند شما می شوند.
اگر کودک شما بالای سه سال سن دارد و به دنبال یک هدیه جذاب برای تولد او هستید می توانید روی ماشین موزیکال مک کویین حساب باز کنید.
ویژگی های مثبت این محصول عبارتند از:
_موزیکال بودن
_قابلیت سوار شدن
_دارای یک صندوقچه کاربردی
_وزن سبک و استقامت بالا
ماشین مک کویین زرین تویز تنها یکی از ماشین های پرطرفدار مرکز فروش ماست. شما می توانید نمونه های دیگری از ماشین های اسباب بازی مدرن و امروزی را در وبسایت ما مشاهده نمایید و طبق نیاز و علایق خود یک نمونه از آن را برگزینید.

لگو

از سال های گذشته لگو ها یک بازی فکری و سرگرمی شناخته شده اند که کمک شایانی به شکوفایی استعدادهای نهفته کودکان می کنند.
لگو ها همان چینه های پلاستیکی (آجرها) هستند که با چینش کنار هم یک طرح بزرگ و هیجان انگیز خلق می کنند؛ این ساختارها با طرح های مختلفی ساخته می شوند که ساخت و ساز این اسباب بازی ها برای پسران جذابیت خاصی دارد. این اسباب بازی با به کارگیری هوش و خلاقیت کودکان باعث پیشرفت روزنه های فکری کودک شما می شوند.
این سازه پر طرفدار در طرح های کارتونی پسرانه ساخته می شوند مانند: لگو بتمن، لگو ماشین، لگو شخصیت های جنگی و… دنیای گسترده لگو های پسرانه شامل نمونه های گوناگونی می شود؛ لذا پیشنهاد بعدی ما به پدر و مادر ها خرید لگو به عنوان کادو تولد اسباب بازی پسرانه است. مجموعه تابان تویز مفتخر به داشتن بهترین نمونه های لگو برای تمام سنین با ضمانت اصل بودن محصول است.

ربات

ربات ها یا همان نماد قدرت پسر بچه ها یک رفیق سرگرم کننده برای کودکان شما هستند. اگر به دنبال یک هدیه آموزنده و سرگرم کننده برای پسر بچه خود هستید به شما ربات اسباب بازی را پیشنهاد می دهیم.

اسلایم

اسلایم همان خمیر بازی جادویی و دوست داشتنی است که حالت ژلاتینی دارد. اسلایم وسیله بازی خوبی برای بچه ها در هر رده سنی است. دقت شود که استفاده از این خمیر ها هیچ محدودیت جنسیتی ندارد و بچه ها می توانند با این خمیر اشکال مختلفی بسازند بدون اینکه هیچ گونه حساسیت یا کثیفی را ایجاد کنند.
لذا اسلایم میتواند به عنوان یکی از بهترین کادو های روز تولد برای پسر بچه ها معرفی شود. شما میتواند بهترین اسلایم ها را با بهترین کیفیت در کنار قیمت فوق العاده به صورت تضمینی از تابان تویز تهیه کنید.

دو چرخه و سه چرخه

بسیاری از کودکان در برابر پیاده روی تنبلی می کنند. کودکان علاقه زیادی به طی کردن مسیر خود با دوچرخه دارند. یادگیری بازی با دوچرخه از ماندگارترین خاطرات کودکان به حساب میآید. هم چنین بعضی خردسالان علاقه زیادی به ماشین آلات کوچکی مانند سه چرخه دارند.
این ماشین کوچک دارای سه عدد چرخ کوچک است و با رکاب زدن کودک حرکت می کند؛ این وسیله ساختاری ساده و کاربردی دارد. سه چرخه برای کودکان ۳ تا ۷ سال طراحی و تولید شده است که یک هدیه فوق العاده مناسب برای پسربچه های وروجک و فعال محسوب میشود؛ هم چنین سه چرخه باعث تقویت تعادل بدن در آنها می شود. لذا میتواند برای کودکان به عنوان یک کادو تولد اسباب بازی پسرانه مفید و مهیج به حساب آید.

اسباب بازی موسیقی

امروزه پسر بچه ها علاقه زیادی به وسایل موزیکال و آلات موسیقی دارند، به همین دلیل اسباب بازی های کوچک موزیکال به منظور رفع این نیاز و علاقه با طراحی آلات موسیقی مانند گیتار،پیانو، طبل و..در اندازه کوچک تر تولید شده اند. این ساز های کوچک و خوش صدا باعث تقویت حس شنوایی در کودکان می شوند و همچنین روحیه ظریف کودکان را شاد می سازند.
اگر کودک شما عاشق و دلبسته موزیک و اسباب بازی های موزیکال است پس دیگر نگران تهیه هدیه برای او نباشید بهترین راه خرید یک اسباب بازی موزیکال و ساده است. استفاده‌ از آلات موسیقی کوچک می تواند کودک شما را علاقمند به این حرفه کرده و استعداد های نهفته او را بهتر از قبل شکوفا نماید.

گیتار کلاسیک اسباب بازی آوا

یکی از اسباب بازی موزیکالی است که می توانید از طریق فروشگاه معتبر تابان تویز خریداری کنید؛ این محصول در یک اندازه بزرگ و با جنس پلاستیک‌ مرغوب ساخته شده است؛ از همه مهمتر اینکه این ساز کوچک قابلیت کوک شدن دارد. گیتار کودک کلاسیک برند آوا به صورت جعبه ای بسته بندی شده است به همین دلیل برای هدیه دادن به کودکان و پسران شما بسیار مناسب است قیمت این محصول بسیار مناسب بوده و ارزش خرید دارد.
تا اینجا با انواع اسباب بازی های پسرانه ای که مناسب هدیه دادن بود آشنا شدیم ؛ کم و بیش به این نتیجه رسیدیم که مرکز فروش تابان تویز چیست و چه فعالیتی در این زمینه دارد. هم چنین فهمیدیم چه محصولاتی را به شما مشتریان ارائه می کند. اگر قصد خرید یک اسباب بازی ارزان و در عین حال با کیفیت را دارید کافیست این محصولات را از این سایت خریداری کرده و آن را در زمان تعیین شده درب منزل تحویل بگیرید.

توپ

یکی از مهیجترین وسایل های بازی برای کودکان توپ است؛ پسر بچه ها عاشق بازی هایی مانند فوتبال و والیبال هستند که برای انجام تمامی این بازی ها نیاز به توپ داریم. توپ های مختلف در اندازه و طرح های مختلف تولید و روانه بازار میشوند.
رنج قیمتی برای توپ های مختلف، متفاوت است و این قیمت با توجه به کیفیت توپ تعیین میشود. توپ بازی یکی از بازی های پر تحرک برای کودکان محسوب میشود. تحرک و ورزش برای تمامی انسان ها من جمله کودکان مفید بوده است؛ لذا میتوان توپ را به عنوان یکی از پیشنهاد ها برای خرید کادو تولد اسباب بازی پسرانه معرفی کرد.

فوتبال دستی

فوتبال یکی از جذابترین ورزش ها برای آقایان محسوب میشود. این علاقه در وجود آن ها از بچگی شکل میگیرد یعنی زمانی که پسرانی کوچک هستند. لذا خرید فوتبال دستی یکی از هیجان انگیزترین توصیه ها برای کادو تولد اسباب بازی پسرانه به حساب میآید.

آجرک

پیشنهاد بعدی برای خرید کادو تولد اسباب بازی پسرانه آجرک های زیبا در طرح و رنگ متفاوت است. خرید آجرک با توجه به سن کودکان متفاوت است؛ به عنوان مثال برای پسران و کودکان بسیار کوچک نباید آجرک های کوچک با سایز ریز تهیه کرد زیرا ممکن است آن را قورت داده و در ناحیه مری دچار انسداد شود. لذا خرید نوع آجرک با توجه به سن کودک تعیین میشود.

تفنگ اسباب بازی

پسر بچه ها علاقه زیادی به بازی و فعالیت دارند. در واقع آن ها عاشق بازی های پرتحرک و پر سر و صدا هستند. شاید این اصطلاح بین افراد رواج داشته باشد که پسر ها فضول تر هستند. این ویژگی پسران موجب میشود یکی از پیشنهاد های خرید کادو تولد اسباب بازی پسرانه تفنگ باشد.
پسران میتوانند با تفنگ دزد و پلیس بازی کنند. این بازی میتواند بسیار پر تحرک باشد و انرژی کودک را تخلیه کند؛ تخلیه انرژی و هیجان برای کودک فرح بخش است لذا این حس شادی منجر شده از هدیه خود بسیار خرسند و خوشحال باشند.
البته باید دقت کرد تفنگ ها همیشه به منظور جنگ کردن در بازی طراحی نمیشوند. بعضی از تفنگ ها در اصل کاربرد دیگری دارند؛ به عنوان مثال تعدادی از نمونه های آن وجود دارد که به عنوان تفنگ حباب ساز ساخته شده و به فروش میرسد. خرید این نمونه تفنگ هم برای کودکان بسیار شادی آور محسوب میشود و منجر به افزایش خلاقیت در کودکان میشود.

شمشیر کودک و نیزه های پلاستیکی

همان طور که پیشتر به این موضوع اشاره شد پسر بچه ها عاشق بازی های پلیسی و جنگ کردن در بازی هایشان هستند. آن ها عاشق این هستند که دیگری را دنبال کرده و نقش پلیس و مامور را بازی کنند. یکی دیگر از ابزار های مهیج برای کودکان شمشیر است؛ لذا خرید شمشیر به عنوان کادو تولد اسباب بازی پسرانه توصیه میشود.

دیگر ابزار های جنگی و مهیج

از دیگر ابزار های جنگی و مهیج برای کودکان نارنجک و تیر و کمان است. این وسایل در نمونه های کوچک و پلاستیکی موجود است.کودکان دوست دارند وسایلی برای بازی خود داشته باشند که حس واقعیت در بازی به آن ها دست بدهد؛ ابزار های جنگی همین خاصیت را داشته و هنگام بازی کودک او را خرسند میکند. علاوه بر ویژگی های گفته شده تیر و کمان میتواند تمرکز کودکان را افزایش دهد لذا خرید آن به عنوان کادو تولد اسباب بازی پسرانه توصیه میشود.

دارت

پیشنهاد بعدی برای خرید کادو تولد اسباب بازی پسرانه دارت است. دارت هم مانند تیر و کمان تمرکز را در کودکان افزایش میدهد. دارت هایی با انتهای آهن ربایی ساخته شده است که آسیبی به وسایل و کودکان نمیزند و برای سنین پایینتر مناسبتر است.

ابزار پزشکی

ممکن است از بسیاری از کودکان سوال شود که میخواهید آینده چه شغلی داشته باشید و آن ها تحت تاثیر علاقه یا اطرافیان شغل پزشکی را نام ببرند. پروراندن علاقه های مفید در افراد از سن کودکی برای فرزندان به والدین توصیه میشود.
یکی از ابزار های مرتبط با رشته پزشکی در کودکان وسایل های در ارتباط با این رشته است. ست محصولات پزشکی برای کودکان شامل گوشی پزشکی، آمپول و .. است. کودک میتواند با این وسایل دکتر بازی کند و مدت زیادی را در واقع به یک بازی سرگرم کننده بپردازد. لذا خرید ابزار پزشکی به منظور افزایش نبوغ در کودکان به عنوان کادو تولد اسباب بازی پسرانه توصیه میشود.

ابزار نجاری کودک

علاقه به پیچ و مهره و اتصال وسایل یا کوبیدن میخ برای بسیاری از کودکان جالب است. نکته ای که بسیار حائز اهمیت است اینکه نباید علاقه کودکان نادیده گرفته شود؛ البته توجه شود به طور قطع نمیتوان چکش و میخ های واقعی را در اختیار کودکان گذاشت زیرا امکان دارد کودک با این ابزار به خود آسیب برساند.
بنابراین توصیه میشود این حس کودکان با خرید ابزار های نجاری اسباب بازی رفع شود. هم چنین اتصال پیچ های کوچک پلاستیکی و کوبیدن میخ های اسباب بازی تمرکز را در کودکان افزایش میدهد و عضلات دست آن ها را تقویت میکند؛ لذا خرید آن به عنوان کادو تولد اسباب بازی پسرانه توصیه میشود.

پازل

یکی از بازی های فکری که موجب افزایش حافظه کودکان میشود پازل است. پازل ها انواع متفاوتی دارند که این تفاوت در طراحی موجب افتراق درجه سختی پازل ها نیز میشود. لذا باید برای هر سن با توجه به ویژگی های کودک در آن رنج سنی اقدام به خرید پازل کرد.
پازل ها تمرکز و حافظه را در کودکان افزایش میدهند. هم چنین با توجه به افزایش شمار آپارتمان ها و روند رو به رشد زندگی آپارتمان نشینی بازی های کم سر و صدا اهمیت میابد؛ پازل یکی از این بازی ها است که کودک هنگام استفاده از آن صدای اضافه ای ایجاد نخواهد کرد؛ لذا میتواند به عنوان یک پیشنهاد برای خرید کادو تولد اسباب بازی پسرانه مطرح شود.

کتاب قصه

کودکان علاقه زیادی به شنیدن قصه دارند. آن ها میتوانند با شنیدن قصه های متفاوت ایده های جدیدی در زندگی خود به دست آورند. لذا خرید کتاب قصه در انواع متفاوت مانند نوع ساده و سه بعدی به عنوان کادو تولد اسباب بازی پسرانه پیشنهاد میشود.
چرا برای کتاب قصه میتوان لفظ اسباب بازی را به کار برد؟ در واقع اسباب بازی وسیله ای است که کودک را سرگرم کرده و منجر به بازی او شود. کتاب قصه به گونه ای دقیق همین ویژگی ها را دارد؛ علاوه بر آن قصه به کودک برای بازی های جدید ایده میدهد.
کتاب های قصه سه بعدی به گونه ای طراحی شده اند که هنگام باز کردن کتاب تصاویری سه بعدی نمایان میشوند. کودکان با دیدن این تصاویر میتوانند خودشان قصه بسازند. لذا این نوع محصولات به افزایش خلاقیت و استعداد خردسالان کمک شایانی خواهد کرد.

نتیجه گیری

خرید کادو تولد به عنوان یکی از ماندگارترین خاطرات کودک محسوب میشود. لذا توصیه میشود با در نظر گرفتن علایق خردسالان اقدام به خرید وسیله ای باب میل کودک کنید. پیش تر هم اشاره شد که اسباب بازی از محبوبترین کادو ها برای کودکان محسوب میشود. هم چنین شما میتوانید صحت این موضوع را با پرسش از یک خردسال بررسی نمایید.
در این مقاله انواع اسباب بازی های مناسب پسران معرفی شد. شما میتوانید انواع این محصولات را با کیفیتی عالی، قیمتی مناسب با قابلیت ضمانت کالا از سایت تابان تویز تهیه کنید.
امید است خواندن این مقاله برای شما مفید بوده و از خواندن آن لذت برده باشید. سپاسگزاریم که ما را تا انتهای متن همراهی کردید. 

Instagram Logo Small TabanToys.com
Telegram Logo Small TabanToys.com
Logo Rubika App TabanToys.com
Phone Logo Small TabanToys.com
سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

محصولات
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من
نحوه محاسبه قیمت

پس از ثبت سفارش اول، براساس نوع تسویه و حجم خرید، درصد تخفیف ثابت بر روی تمام کالاها دریافت خواهید کرد که این درصد طی تماس تلفنی توسط کارشناسان ما ارزیابی خواهد شد.

حجم خرید

نوع تسویه

سطح قیمت

جینی

چکی

قیمت پایه

جینی

نقدی

سطح 1

کارتنی

چکی

سطح 1

کارتنی

نقدی

سطح 2

خاوری

چکی

سطح 2